Gå til innhold

Nå er Ioniq 5 her, og vi har testet den


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zeph skrev (3 timer siden):

Kjem det ein artikkel om denne òg? Eg vil helst ikkje sjå ein video eller lytte til ein podcast for å få med meg kva dei syntes.

Er med på hva du insinuerer her, og hadde egentlig sluttet å se på videoene dems. Og det å bare høre, er jo enda værre. Men nå er det slik at denne bilen interesserer meg såpass mye, at jeg valgte å se videoen likevel.

Og de skal berømmes for å gjøre en twist, som Hyundai sikkert ikke vil like, men som likevel muligens er innenfor. Den ene hadde signert avtale om å ikke skrive/snakke om annet enn kjørelengde, forbruk og lading før sperrefristen gikk ut, mens den andre lånte bil som en hvilken som helst annen person kan gjøre, og som ikke har signert noen taushetsavtale.

Dermed fikk vi opplevelser fra begge, som gjorde denne endel mer interessant å høre på, enn det man ellers ville forventet. Men dessverre så kjører de samme stilen ellers, som er totalt dørgende kjedelig og uinspirerende å høre på.

Merkelig at disse høres så uinspirerende ut, mens Broom-podden (TV2) er helt motsatt. Den er artig å høre på, og fangende, og absolutt det motsatte av det inntrykket jeg hadde før jeg fikk høre første episode. Hadde de bare vært flinkere til å vise oversikt over video-utgaven av broompodden dems, for den er ikke alltid like lett å finne. "Radiopodden" er dog fremdeles totalt uinteressant å høre på. Jeg liksom bare må ha videoen for å holde interessen oppe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke å høre på disse podkastene da jeg har inntrykk av at deltakerne liker å høre deres egen stemme. Det er altfor mye prosa som fyller opp. Dette har jeg ingen interesse av.

Hadde de holdt seg strikt til temaet og ikke forsøkt å hale ut tiden med denne prosaen kunne podkastene deres vært av interesse.

Jeg fikk bekreftet dette da jeg hørte på de første to-trre minuttene. Snakke sakte, mye eeeeee som en bærefrekvens midt i ordene og mellom ordene. Det gjør det slitsomt å høre på.

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Xantippe said:

Jeg gidder ikke å høre på disse podkastene da jeg har inntrykk av at deltakerne liker å høre deres egen stemme. Det er altfor mye prosa som fyller opp. Dette har jeg ingen interesse av.

Hadde de holdt seg strikt til temaet og ikke forsøkt å hale ut tiden med denne prosaen kunne podkastene deres vært av interesse.

Jeg fikk bekreftet dette da jeg hørte på de første to-trre minuttene. Snakke sakte, mye eeeeee som en bærefrekvens midt i ordene og mellom ordene. Det gjør det slitsomt å høre på.

I tillegg kan du ikke:

  • kjapt stoppe opp avspillingen dersom noe annet distraherer deg
  • enkelt spole tilbake for å høre noe om igjen (analog til å løfte blikket 2..3 linjer lenger opp i tekst og begynne igjen der å lese)
  • sitere/lagre utklipp
  • ... og sikkert mange andre ting

Det eneste sted hvor jeg personlig kan tenke meg å lytte til podkast er i bilen hvor du trenger synet til noe annet enn lesing, men jeg har ikke gjort det ennå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...