Gå til innhold

Her er en haug med nye Elden Ring-detaljer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zedarius skrev (44 minutter siden):

Kommer til å ta meg 30 timer å drepe første boss, sikkert.

 

Får se om FromSoft-formelen funker i en åpen verden.

Det er det fine med Fromsoft-spill, at de er vanskelige. Få spill som gir mer mestringsfølelse enn å drepe en boss i soulsborne :) Og her kan du også få hjelp. Håper ikke spillet blir for lett, og håper det fungere slik at fiendene spawner på ny, utenom kansje noen minibosser.
PS! Har du prøvd Returnal? 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Ghost pirate LeChuck said:

Det er det fine med Fromsoft-spill, at de er vanskelige. Få spill som gir mer mestringsfølelse enn å drepe en boss i soulsborne :) Og her kan du også få hjelp. Håper ikke spillet blir for lett, og håper det fungere slik at fiendene spawner på ny, utenom kansje noen minibosser.
PS! Har du prøvd Returnal? 

Ikke prøvd returnal ennå. Fikk meg playstation now-sub så jeg er på vei gjennom Bloodborne.

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (2 timer siden):

Positiviten din lenge leve 🤣

Skulle ønske jeg hadde det, men gaming dør og "gamere" dreper henne. https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DTV50hP-LenI&ved=2ahUKEwiz6cGuyZnxAhXm-ioKHVqaBMMQwqsBegQIBhAB&usg=AOvVaw0BNQueqkmn_gNDnMs4PJUf

Han sier alt jeg mener om situasjonen. 

Endret av bat-fan
Lenke til kommentar

Gaming er ikkje døyande, men den er heile tida i utvikling. Videoen var så rotete og fram og tilbake at eg ikkje fekk så mykje jt av den, anna enn at han synest dagens spel er dårlege. Eg synest ikkje det, tvert imot er det fleire gode spel enn eg har tid til å spele.

Uansett er det kanskje feil tråd for den diskusjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

30 timar har eg aldri brukt. 60-80 er normalen, men dei presiserer at det er om du ikkje brukar for mykje tid på sideoppdrag og valfritt innhald.

Det kan nok vere pga. ER blir mindre lineært enn tidlegare spel. Det var valfritt innhald der òg, men du vart gjerne slusa innom det likevel. Med eit spel som har åpen verden er det kanskje enklare å prioritere innhald som driv historia framover. Om ein td. kun går etter hovudoppdrag og dei er indikert på same måte som i RDR, GTA osv.

Eg brukte over 180 timar på RDR2, men då hadde eg gjort det meste òg. I denne type spel er det mykje opp til den enkelte kor mykje ein vil ha ut av det, men eg kjem aldri til å bli ferdig på 30 timar, det er eg sikker på.

Lenke til kommentar
Trazzer89 skrev (15 timer siden):

30 timer hørtes lite ut xD Brukte 70timer for å runde DS3, og 70 timer i sekiro (stend bom fast på Guardian Ape). Elsker spillene men er litt for vansklige for meg. Men hjelper at ein kan få hjelp av andre :)

30 timer hvis du mer eller mindre rusher gjennom skriver de. Tar alltid sånn med en klype salt, regn med det dobbelte :)

Sekiro ja, sto fast lenge på Guardian ape selv, nå moser jeg han kanskekjapt hver gang. Har spillt Sekiro fresh 3 ganger men har aldri klart siste bossen enda. Kommer ikke til å spille det igjen, har mistet tolmodigheten. Men for et bra spill. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
bat-fan skrev (På 15.6.2021 den 13.55):

Gud bedre.... lar en youtubers mening styre tankene sine, en video som har nesten halvparten så mange downvotes..  Og hva i huleste har dette med Elden RIng å gjøre, et spill du vet veldig lite om akkurat nå?
Vet du hvordan spillet blir , selv om man har en hest å ri på? Enlighten us. Tråkket en hest deg på tærne da du var liten? 🤔
Du er meg en fin en Mister positiv.. 
 

Endret av Ghost pirate LeChuck
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (På 16.6.2021 den 23.27):

Gud bedre.... lar en youtubers mening styre tankene sine, en video som har nesten halvparten så mange downvotes..  Og hva i huleste har dette med Elden RIng å gjøre, et spill du vet veldig lite om akkurat nå?
Vet du hvordan spillet blir , selv om man har en hest å ri på? Enlighten us. Tråkket en hest deg på tærne da du var liten? 🤔
Du er meg en fin en Mister positiv.. 
 

Videoen ble dislika fordi den SJW infiserte kulten vi kaller Twitter fikk tak i den. Men sannheten er at gaming dør. From software dør også. Sekiro var veldig klart mye mer Casual enn souls spilla, og når de adder open world er jeg redd for at Elden ring ender opp som det siste dynasty warrior spillet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...