Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvor ble det av bildene mine ?


Anbefalte innlegg

Hei :)
Vet ikke om tråden ble plassert riktig, men får bare prøve.

Enkelt forklart:

Koblet min iphone med usb kabel til min bærbare pc -->  Gikk inn på kamerabilder og merket alle bildene(Ca 700 stk) og klipp ut ---> Laget ny mappe på skrivebord og tok Lim inn alle bildene på denne mappen.

Ventet en stund til filene var overført.. MEN... Det ble bare overført litt over 100 bilder av ca 700 stk ?
Problemet er at ca 600 bilder er helt borte.. i løse luften.. bare forsvunnet helt..
Har sjekket dropbox, icloud og hele pcen.. ingenting og finne..

JA, jeg var en idiot som ikke kopierte istedenfor "klipp ut" som jeg gjorde..
 

Endret av -Mort3n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å kjenne til akkurat hva som har skjedd så er det vel at overføringen av bildene ikke har kommet på plass på PC, men at de har blitt slettet av mobilen. Som du selv sier så bør en ikke bruke klipp ut på slike overføringer av denne grunn. Det er i grunnen idiotisk at der eksisterer en slik felle for brukeren.

Bildene bør fortsatt være på iCloud om du har satt opp mobilen til å lagre (backup) bildene der.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar
Svein M skrev (2 timer siden):

Uten å kjenne til akkurat hva som har skjedd så er det vel at overføringen av bildene ikke har kommet på plass på PC, men at de har blitt slettet av mobilen. Som du selv sier så bør en ikke bruke klipp ut på slike overføringer av denne grunn. Det er i grunnen idiotisk at der eksisterer en slik felle for brukeren.

Bildene bør fortsatt være på iCloud om du har satt opp mobilen til å lagre (backup) bildene der.

Sant :)

Ligger ingenting på icloud nei.. mulig alt blir borte fra icloud også om man fjerner bildene fysisk fra telefon ?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...