Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mange facebook-kontoer og umettelig på oppmerksomhet


Gjest fcc0a...4d4

Anbefalte innlegg

Gjest fcc0a...4d4

Hei. 

Jeg har nettopp funnet ut at kjæresten min har minst 4 (trolig flere) kontoer på Facebook. Vi har ikke vært sammen så lenge, men jeg har skjønt at oppmerksomhetsbehovet er stort! I går fortalte han at han har "levd på internett" i over 10 år, han innrømte at han hadde lav terskel for å sende meldinger til fremmede kvinner på forum og han har til og med møtt dem!! I tillegg sier han at han har vært aktiv på Tinder og Happn. 

Jeg ble skremt av dette, terskelen for å ta kontakt med disse han har møtt og flørtet med er tydeligvis lav og det er veldig obvious at han ikke forteller meg alt. Er det flere som ville blitt turnedoff av dette? De fleste av disse jentene ser ikke engang ut til å være interessante, han har muligens holdt dem på gress bare fordi det er mulig å få oppmerksomhet?? 

Jeg har vært i et langt forhold før dette og vet ikke helt hva som er "normalt" i dag, men dette synes jeg er spesielt. Er det flere som har opplevd noen som ligner? Det som også er rart er at han til stadighet kontakter tidligere kjærester og jenter han har vært intime med.

Nå funderer jeg på å gjøre det slutt. Er jeg paranoid fordi jeg synes varselbjellene ringer?? 

Anonymous poster hash: fcc0a...4d4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke normalt dette her. Dette er helt klart en fyr med litt ekstrem oppmerksomhets trang. Jeg har sett folk som liker å leve livene sine på sosiale medier, og fleste klarer å holde seg noenlunde edruelige på nettet. Jeg ville nok ha kuttet han ut, siden at han karen der ikke liker å holde tigeren sin bånd..

Endret av Baron12
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest fcc0a...4d4 skrev (21 timer siden):

Er jeg paranoid fordi jeg synes varselbjellene ringer?

Overhode ikke. Høres ut som om du er mentalt forberedt på hvilken vei dette tar, kanskje du til og med allerede har bestemt deg.

Alternativt kan du jo også forestille deg at du er den rette han har ventet på. Fra og med nå har han bestemt seg for at du er den eneste for ham. Han kommer til å kraftig redusere aktiviteten på sosiale medier og bare ha kontakt med gamle venner og slekt. Du er hans nye fyrtårn i tåka.

Endret av Skandinav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...