Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva liker egentlig en dominant mann i senga?


Gjest 98a23...c12

Anbefalte innlegg

Gjest 98a23...c12

At damen skal være i føyelig i alt han vil?

Jeg elsker når han holder meg fast og jeg prøver å komme meg løs og han må finne nye måter og få kontroll på meg på. Jeg syns det er så pirrende for min del. Vi er bare friends with benefits men jeg storkoser meg i senga med han her. Jeg blir litt fort litt vill da når jeg føler meg komfortabel samtidig liker jeg å bli tatt makta av slik at jeg skifter over til den kjærlige kvinnen mot han. Med kyss og ømme kjærtegn.  Han er 15 år yngre så jeg liker at hen er så sprek .. he he ... 

 

Men tenker han det samme?? Eller er jeg bare slitsom?? Tør ikke spørre han... 

Anonymous poster hash: 98a23...c12

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 98a23...c12
Tarzan93 skrev (Akkurat nå):

Du får spørre han da, vi vet ikke

Det turte jeg ikke. Men det vil vel vise seg om han sier noe eller ikke kommer tilbake tenker jeg da. Men tenkte sånn generelt dominante menn hva tenker de ? 

Anonymous poster hash: 98a23...c12

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest 4a322...2cf
On 6/12/2021 at 2:35 PM, Guest 98a23...c12 said:

Men tenker han det samme?? Eller er jeg bare slitsom?? Tør ikke spørre han... 

Anonymous poster hash: 98a23...c12

Dominante menn har like mange ulike preferanser som andre menn. Hvis du ikke tør spørre hva han liker kommer vel neppe dette til å vare så lenge.

Anonymous poster hash: 4a322...2cf

Lenke til kommentar

Det beste er jo selvsagt å spørre ham, men hva sier kroppsspråket hans? Ser han ut til å trives med å hele tiden måtte overmanne deg? Blir han ivrig med når du «byr opp til dans»? 

Det er uansett veldig lurt å venne seg til å prate om disse tingene, spesielt nå man leker seg med maktforskyvning slik som dette. Det er fort gjort å tråkke over en grense ved et uhell, og i hvert fall hvis man ikke har snakket om hva grensene er for noe. Play safe!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
On 6/12/2021 at 2:35 PM, Guest 98a23...c12 said:

At damen skal være i føyelig i alt han vil?

Jeg elsker når han holder meg fast og jeg prøver å komme meg løs og han må finne nye måter og få kontroll på meg på. Jeg syns det er så pirrende for min del. Vi er bare friends with benefits men jeg storkoser meg i senga med han her. Jeg blir litt fort litt vill da når jeg føler meg komfortabel samtidig liker jeg å bli tatt makta av slik at jeg skifter over til den kjærlige kvinnen mot han. Med kyss og ømme kjærtegn.  Han er 15 år yngre så jeg liker at hen er så sprek .. he he ... 

 

Men tenker han det samme?? Eller er jeg bare slitsom?? Tør ikke spørre han... 

Anonymous poster hash: 98a23...c12

Beklager at jeg litt brutal her nå, men jeg blir bekymret når leser slike ting. Det er bare en person som kan besvare dette, og det er mannen du er med. Hvis du ikke tør å spørre han eller ha en samtale om forventinger, safe word/sikkerhet, hva som er greit og hva som ikke er greit, så er det regelrett uansvarlig å bedrive slik aktivitet. En grunnstein i slike kinky forhold er at man har tillit til hverandre og er kapabel til å ha en ærlig samtale om hva driver med. Uten det så risikerer man å havne i særdeles uheldige situasjoner med potensielt alvorlige og traumatiske konsekvenser, spesielt for den underdanige.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...