Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svimmel ut av det blå


Anbefalte innlegg

Har i det siste opplevd at jeg blir svimmel når jeg sitter. Prøvd å google det, men jeg kom ikke frem til noe vettugt. Det går fint å stå, eller reise seg opp. Hodepine følger gjerne med samtidig som jeg blir svimmel, og det gir seg med en gang jeg reiser meg opp. Hjelper også å ta noen dype åndedrag. 

 

Har vart i snart tre uker og merker at det har blitt verre de siste dagene. Noen som har vært borti noe slikt før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Ja, jeg opplevde det i 2016, sammen med smerte i et kne og hetebyger. Aldri hatt noe av det før. Noen ville sikkert sagt at det var overgangsalderen, men jeg har aldri trodd på at man skal bli syk bare av det. Etter noen måneder med disse symptomene så tipset en venninne meg om Medical Medium og Epstein Barr-viruset. Jeg skaffet den første boka hans, og begynte å følge rådene for viruset, og alt dette forsvant på kort tid. Også stivhet i ledd, vondt i en skulder, og sure oppstøt forsvant  og ikke noe av dette har kommet tilbake. Så kan anbefale å sjekke det ut.

Lenke til kommentar

Krystallsyke er nok veldig usannsynlig. Ville tatt en tur til legen og få målt blodtrykket og evt blodprøver. Er du stresset for tiden? Tror du at det kan være angstrelatert? Får du i deg nok væske gjennom dagen? Er du i passe mengde aktivitet, eller blir det mye stillesitting?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...