Gå til innhold

Valg av privat epost-tilbyder?


Zeph

Anbefalte innlegg

Eg har hatt den same Hotmail-kontoen sidan me fekk internett mot slutten av 90-talet. Har òg hatt ein Gmail-konto nokre år, men brukar den ikkje til stort.

Byrjar bli litt lei Outlook, så eg vurderer å droppe heile Hotmail-kontoen. Vurderer samtidig å ha ei hovedadresse som ikkje har noko med namnet mitt å gjere, for å vere mest mogleg anonym på nett. Ikkje at epostadresser blir levert ut, men om adressa ikkje har noko med namnet å gjere så er det mindre risiko for sånt.

Spørsmålet då er kva tilbydar eg skal gå for. Gmail er eit alternativ og eg er allereie godt inni Google si verd med Chrome, favorittar osv. Vurderte å gå over til Vivaldi, men det blir litt kronglete utan mobilapp. Men tar gjerne imot andre forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte etternavn.com som domene i 2002 hos Domeneshop og helt siden jeg fikk invite til Gmail i desember 2005 så har jeg hatt mitt domeneshop-domene tilknyttet Gmail via POP3 (henting av e-post) og SMTP (sending av e-post). Dette har siste 5 år kostet meg 190 kr i året med unntak av i fjor hvor prisen steg til 200 kr i året.

Det kan i verste fall ta 1-2 minutt før en e-post hentes fra Domeneshop sin server til min Gmail-konto, men det er ytterst sjeldent jeg i det hele tatt merker, og selv om jeg ikke er fornøyd med Domeneshop på andre ting så har jeg ikke giddet å flytte det aktuelel e-postdomenet til en annen registrar.

Lenke til kommentar

ikkje noko å tenke på ein gang, skaff deg en pseudonym gmail konto og migrer over alle tjenestar slik at du om 10 år ikkje ender opp med ein "glemt passord" knapp som går til en hotmail du har gløymt/mista tilgangen til

einaste negative med gmail er at google tjener på deg som kunde via reklamer, men einaste måten å unngå slikt på i 2021 er å betale nokre få hundrelappar i året

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...