Gå til innhold

Ønsker kritikk på nettside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(Kun sjekket på Chrome via laptop).

Positivt
Ryddig og fint oppsett. Enkelt og minimalistisk. Flotte bilder som tydelig blikkfang på nettsiden. Ikke alt for mye "flash/bling/effekter" som tar fokuset vekk fra innholdet på nettsiden. En av de bedre amatørsidene jeg har sett. 

Små utbedringer du kan vurdere
Uklar/uskarp logo/header. Jeg hadde vurdert en annen font til nettsiden. Kanskje ha en liten gråtone i bakgrunnen for å "tone ned" atmosfæren litt. Bildene du har brukt kunne vært av større oppløsning/høyere kvalitet rent teknisk. Selv om det er en selvfølge, er det vanlig å skrive "Copyright" i bunn av nettsiden... for å hindre misbruk av bildene dine. Du bør også sette opp Google Analytics så får du spennende tall og statistikk på besøk og lignende. 

Negativt
En mengde skrivefeil, tegnfeil og særskrivingsfeil. Det syns jeg personlig var mest plagsomt ved nettsiden.

Konklusjon
Helt greit. Verken mer eller mindre. Jeg likte enkelheten og det minimalistiske på nettsiden. Men fremstår litt "billig laget". En god amatørhjemmeside - men fikk ikke et profesjonelt inntrykk. Selv om bildene og innholdet på nettsiden absolutt gjør at du allikevel blir vurdert som profesjonell (uten at nettsiden nødvendigvis gjør det). Jeg gir deg 3 på terningen. 😜 

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...