Gå til innhold

Elden Ring har omsider fått slippdato og en ny trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nokre få glimt der du ser hjelparar, men det meste av det dei viste hadde ingenting med PvP eller co-op å gjere. Spela til From har ikkje hatt eit veldig stort fokus på samspeling heller, sjølv om det er blitt veldig populært.

Uansett er det mange nøgde Souls-fans i dag sidan co-op og sannsynlegvis PvP er tilbake.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Iki skrev (8 minutter siden):

Alle souls spillene har pvp, hvorfor skulle ikke dette?

"Mye av traileren ser ut til å være pvp." skrev du. 

Det var ingen innslag av PVP i traileren. Kun det jeg kommenterte på. 
Men en gang summona han 2 blue phantoms i traileren
Hvis du ser på den offisielle spillsiden så går det også frem at det er coop i spillet. 

Alle souls spillene har pvp, hvorfor skulle ikke dette? : Dette er ikke et souls spill.

Det er ingen info om PVP enda. Men jeg håper også det blir PVP, om ikke ved lansering så kanskje senere. Dette er jo et helt nytt skapt univers så har troa på lang levetid og DLC's


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (38 minutter siden):

"Mye av traileren ser ut til å være pvp." skrev du. 

Det var ingen innslag av PVP i traileren. Kun det jeg kommenterte på. 

 

Har vi fått bekreftet dette?

Slik jeg ser det er det mye som lett kan se ut som pvp, inkludert hest mot hest gameplay.

Lenke til kommentar
Allostasis skrev (13 minutter siden):

Ja, her ser man tydelig forskjell på multiplatform spill og spill som Demons Souls remake som er laget for fremtidsrettede platformer. Fargegraderingen er også elendig og ser veldig random ut, slikt som hører med fortiden.

Lurer litt på hvordan fromsoft reagerte da de fikk se demon's souls på ps5.

Tror de fleste hadde fått litt sjokk om spillet de selv holdt på å utviklet så eldre ut enn et tidligere spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Allostasis skrev (23 minutter siden):

Ja, her ser man tydelig forskjell på multiplatform spill og spill som Demons Souls remake som er laget for fremtidsrettede platformer. Fargegraderingen er også elendig og ser veldig random ut, slikt som hører med fortiden.

Grafikk er ikke alt. Ser grafikken ut som dark souls 3 så er det bra nok for min del. Ingen slår Fromsoft på "Playability" og det er det som betyr noe. Ta Sekiro fks, det er jo ikke akkurat flott grafisk men det var vel ingen som klaget på det for det. Fatter ikke folk som henger seg opp i grafikk hele tiden, det betyr ufattelig lite sånn egentlig. Kjenner en del folk som : "Det skal jeg hveertfall ikke spille, grafikken er jo elendig" Forstå det den som kan.. 
Men for all del, fin grafikk er jo en bonus. Men alt kommer alt på spillet. Noen spill er laget med tanke på grafikk og det visuelle. Andre ikke. 
Uansett så har spillutviklingen kommet så langt i dag at det for meg hvertfall ikke finnes "dårlig" grafikk lenger. Fargerenderingen du så her betyr ikke at det blir akkurat sånn når spillet kommer ut. Ha nå håpet oppe og vær litt positiv på en fredag ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Iki skrev (19 minutter siden):

Lurer litt på hvordan fromsoft reagerte da de fikk se demon's souls på ps5.

Tror de fleste hadde fått litt sjokk om spillet de selv holdt på å utviklet så eldre ut enn et tidligere spill.

Demons souls er flott visuellt uansett, Jeg spiller alltid på performance med 60 fps vel og merke. Ser helt ærlig ingen forskjell på de to uteom at det ble veldig hakkete med setting på det grafiske.

Lenke til kommentar
Iki skrev (1 time siden):

Lurer litt på hvordan fromsoft reagerte da de fikk se demon's souls på ps5.

Tror de fleste hadde fått litt sjokk om spillet de selv holdt på å utviklet så eldre ut enn et tidligere spill.

Tvilar eg på. Dei hadde vel ei aning om korleis det ville sjå ut og var gjerne informert underveis. I tillegg veit dei sjølvsagt at dei utviklar eit spel for fleire konsollgenerasjonar, mens DeS vart pussa opp til ein konsoll. Det er langt meir arbeid å utvikle eit heilt nytt spel, spesielt mtp. detaljrikdomen, historia og alt det der for eit nytt spel.

Ghost pirate LeChuck skrev (1 time siden):

Demons souls er flott visuellt uansett, Jeg spiller alltid på performance med 60 fps vel og merke. Ser helt ærlig ingen forskjell på de to uteom at det ble veldig hakkete med setting på det grafiske.

Det er jo det som er viktig, at spelet flyt bra. Med BB har me diverre så langt ingen alternativ til 30 FPS, men midt i ein hektisk kamp så er det ingen som legg merke til om det er litt meir skygge eller høgare oppløysing. Då er der flyten som betyr noko.

From Software sine spel har veldig bra design og miljø som gjer at dei mest krevjande grafiske detaljane betyr mindre.

Men folk vel sjølve kva dei vil spele. Om dei utelukkar ER pga. grafikken så dei om det. Hadde du vore interessert nok og likt gameplayet godt nok så ville ein ikkje unngått spelet pga. grafikken.

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (1 time siden):

Demons souls er flott visuellt

Ja, det er det jeg mener.

Bluepoint utviklet jo dette samtidig som fromsoft holdt på med elden ring.

Så hvordan følte fromsoft ansatte seg når de så demons souls hadde såpass mye bedre grafikk enn spillet de holdt på med, som de visste ville komme ut etter demons souls.

Lenke til kommentar
Zeph skrev (4 timer siden):

Tvilar eg på. Dei hadde vel ei aning om korleis det ville sjå ut og var gjerne informert underveis. I tillegg veit dei sjølvsagt at dei utviklar eit spel for fleire konsollgenerasjonar, mens DeS vart pussa opp til ein konsoll. Det er langt meir arbeid å utvikle eit heilt nytt spel, spesielt mtp. detaljrikdomen, historia og alt det der for eit nytt spel.

Det er jo det som er viktig, at spelet flyt bra. Med BB har me diverre så langt ingen alternativ til 30 FPS, men midt i ein hektisk kamp så er det ingen som legg merke til om det er litt meir skygge eller høgare oppløysing. Då er der flyten som betyr noko.

From Software sine spel har veldig bra design og miljø som gjer at dei mest krevjande grafiske detaljane betyr mindre.

Men folk vel sjølve kva dei vil spele. Om dei utelukkar ER pga. grafikken så dei om det. Hadde du vore interessert nok og likt gameplayet godt nok så ville ein ikkje unngått spelet pga. grafikken.

Hva mener du med BB, blodborne? Såfall så kam jeg garantere  mye bedre ytelse på ps5, Spillte akkurat gjennom det for fjerde gang.
slimes i lecture building er ikke et problem lenger. Det flyter knirkefritt

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (16 minutter siden):

Elden ring er GOTY allerede ;)

Tåpelig påstand.

For det første kommer ikke spillet før neste år, for det andre så må det da sammenlignes med alle spillene som kommer dette året.

Ettersom ingen har prøvd alle spillene som kommer neste år blir det helt umulig å si noe slikt.

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (7 timer siden):

Hva mener du med BB, blodborne? Såfall så kam jeg garantere  mye bedre ytelse på ps5, Spillte akkurat gjennom det for fjerde gang.
slimes i lecture building er ikke et problem lenger. Det flyter knirkefritt

BB er Bloodborne ja, og det kjører kanskje marginalt betre på PS5, men framleis 30 FPS. Eg tenkte ikkje stort over det på PS4, men om ein samanliknar med td. DS3 eller Sekiro på PC, som kjører 60 FPS, ev. meir med litt modifikasjon, så er forskjellen veldig merkbar.

BB burde hatt ein patch for å kunne kjøre 60 FPS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...