Gå til innhold

Her er Battlefield 2042


Anbefalte innlegg

Pluss for isbreen i begynnelsen (Dronning Mauds Land) og kjempepluss for 128 spillere, men jeg er ikke noen veldig stor fan av typiske "fremtidsting", og jeg er redd det tvinger spillet litt mer vekk fra det autentiske og gjenkjennbare som for mange har en viss verdi. Jeg blir også litt skeptisk når det å skyte seg ut av et fly og skyte et annet med RFK eller kjøre ATV inn i helikopter trekkes frem i traileren, men håper og tror ikke det er en indikasjon på retningen de ønsker å ta spillet i. Skal bli interessant å se hva de gjør på gameplayfronten, og spent på hvordan den "klasseløse" løsningen det snakkes om blir, men større kart med 128 spillere tror jeg kan bli veldig gøy. 

For øvrig interessant at de kombinerer en betraktelig mer komplisert/ukjent konflikt med fravær av singleplayer. Leste gjennom bakgrunnen for krigen på spillets hjemmeside nå og settingen er i grunn ganske interessant, men jeg lurer på hvordan de skal sørge for at spillerne får noe forhold til eller forståelse for parten de faktisk spiller. 

 

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
herzeleid skrev (7 minutter siden):

Pluss for isbreen i begynnelsen (Dronning Mauds Land) og kjempepluss for 128 spillere, men jeg er ikke noen veldig stor fan av typiske "fremtidsting", og jeg er redd det tvinger spillet litt mer vekk fra det autentiske og gjenkjennbare som for mange har en viss verdi. Jeg blir også litt skeptisk når det å skyte seg ut av et fly og skyte et annet med RFK eller kjøre ATV inn i helikopter trekkes frem i traileren, men håper og tror ikke det er en indikasjon på retningen de ønsker å ta spillet i. Skal bli interessant å se hva de gjør på gameplayfronten, og spent på hvordan den "klasseløse" løsningen det snakkes om blir, men større kart med 128 spillere tror jeg kan bli veldig gøy. 

For øvrig interessant at de kombinerer en betraktelig mer komplisert/ukjent konflikt med fravær av singleplayer. Leste gjennom bakgrunnen for krigen på spillets hjemmeside nå og settingen er i grunn ganske interessant, men jeg lurer på hvordan de skal sørge for at spillerne får noe forhold til eller forståelse for parten de faktisk spiller. 

 

Å kjøre ATV inn i Heli gjorde de i BF4 traileren også, fra Shanghai Toweret.

Jeg håper også ikke det blir alt for Sci-fiction, liker også at våpen og kjøretøy er gjenkjennbare.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
13 minutes ago, herzeleid said:

Pluss for isbreen i begynnelsen (Dronning Mauds Land) og kjempepluss for 128 spillere, men jeg er ikke noen veldig stor fan av typiske "fremtidsting", og jeg er redd det tvinger spillet litt mer vekk fra det autentiske og gjenkjennbare som for mange har en viss verdi. Jeg blir også litt skeptisk når det å skyte seg ut av et fly og skyte et annet med RFK eller kjøre ATV inn i helikopter trekkes frem i traileren, men håper og tror ikke det er en indikasjon på retningen de ønsker å ta spillet i. Skal bli interessant å se hva de gjør på gameplayfronten, og spent på hvordan den "klasseløse" løsningen det snakkes om blir, men større kart med 128 spillere tror jeg kan bli veldig gøy. 

For øvrig interessant at de kombinerer en betraktelig mer komplisert/ukjent konflikt med fravær av singleplayer. Leste gjennom bakgrunnen for krigen på spillets hjemmeside nå og settingen er i grunn ganske interessant, men jeg lurer på hvordan de skal sørge for at spillerne får noe forhold til eller forståelse for parten de faktisk spiller. 

 

Det å skyte RPG i et fly, eller kjøre jihad-jeep er jo klassiske ting i BF da. Derfor dem tok det med. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
FiveInline skrev (14 minutter siden):

Jeg håper også ikke det blir alt for Sci-fiction, liker også at våpen og kjøretøy er gjenkjennbare.

Battlefield 4 sin siste DLC, satt til år 2020, har svevende tanks, railguns osv.

Ganske rart at det ikke er noe slikt i denne traileren.

Lenke til kommentar

Ble litt for mye dumt i denne traileren... Var redd for at de skulle legge for mye vekt på ekstremvær og framtids gadgets. Etter traileren å dømme så har de absolutt gjort det :(

BF2 er og forblir det beste krigsspillet i mitt hjerte, hadde håpet de skulle tilbake til den formelen =\

Lenke til kommentar
25 minutes ago, LoveAss said:

Ble litt for mye dumt i denne traileren... Var redd for at de skulle legge for mye vekt på ekstremvær og framtids gadgets. Etter traileren å dømme så har de absolutt gjort det :(

BF2 er og forblir det beste krigsspillet i mitt hjerte, hadde håpet de skulle tilbake til den formelen =\

BF2 var meget bra. Men, en får vente til søndag, når gameplay traileren kommer for å gjøre seg opp en større mening. 

Lenke til kommentar

Ingen enspiller.
Ingen battleroyal.
Full $60~$70 pris.
Battle Pass.

Dette lover ikke bra…hvorfor skal en betale full pris når dem største multiplayer spillene er gratis? Spesielt siden dem også skal melke via Battle Pass…

Battlefield har jo ikke akkurat vært like populært som det en gang var for mange år siden. Virker ganske naivt men typisk EA å rote det til….

Lenke til kommentar

Enspiller delen er nok viktig for mange men siden dem har skropa den inn år etter år så måtte vel dem bare slutte med det. Er jo multiplayer delen som får oppdateringer og forsåvidt penger inn i kassa for Dice.. Men for min del blir det interessant og se hvordan loadingscreen og generelt fra man skal starte spille til man faktisk er inne i det. Følte det tok en evighet i BF5..

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (6 minutter siden):

Det er jo kjempebra. Ressurser brukt på sp eller br hadde gått utover mp.

Hvis spillet blir bra så er det 1000% verdt pengene.

Skal være markant bedre når alternativene er gratis og super populære. Battlefield er ikke akkurat det "hotteste" og har ikke vært det på mange år nå….

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, LarZen said:

Ingen enspiller.
Ingen battleroyal.
Full $60~$70 pris.
Battle Pass.

Dette lover ikke bra…hvorfor skal en betale full pris når dem største multiplayer spillene er gratis? Spesielt siden dem også skal melke via Battle Pass…

Battlefield har jo ikke akkurat vært like populært som det en gang var for mange år siden. Virker ganske naivt men typisk EA å rote det til….

Takk gud for fullpris, beste anticheaten du finner i spill 😉 Selv kommer eg ikkje på så mange MP spill som er gratis, det er vell helst BR og di er vell gratis for ein grunn, eineste er vell Diabltical, men det er ein gjemt skatt ikkje mange finner. Men eg er enig i at battlefield ikkje er så hot, hvertfall ikkje for min del.

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
LarZen skrev (2 timer siden):

Skal være markant bedre når alternativene er gratis og super populære. Battlefield er ikke akkurat det "hotteste" og har ikke vært det på mange år nå….

Det er ingen alternativer til battlefield. I alle fall ingen gratis. Det finnes andre skytespill, men ingen direkte konkurrent til battlefield. Cod mw hadde en modus som liknet men var liten og dårlig i forhold.

Det har ikke vært hot siden bf4 var stort nei, men dette er jo den egentlige oppfølgeren til bf4 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Comma Chameleon skrev (16 minutter siden):

Det er ingen alternativer til battlefield. I alle fall ingen gratis. Det finnes andre skytespill, men ingen direkte konkurrent til battlefield. Cod mw hadde en modus som liknet men var liten og dårlig i forhold.

Det har ikke vært hot siden bf4 var stort nei, men dette er jo den egentlige oppfølgeren til bf4 

Jeg kommer heller ikke på noen alternativ, nærmeste er Planetside 2, men det er jo eldre BF4.

Warzone er gratis, men det er jo noe helt annet, så da kan man like greit sammenligne med Valorant også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...