Gå til innhold

ANMELDELSE: Ratchet & Clank: Rift Apart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 hours ago, H3rman said:

Jeg har spilt Astro's Playroom, Demon's Souls, Spider-Man Miles Morales, Returnal, RE Village osv. og en av de viktigste faktorene til en enda bedre opplevelse er akkurat de to, der 3D audio er en utrolig forskjell. Sistnevnte var grunnen til at jeg valgte å spille RE Village på PS5 fremfor PC selv om jeg er en heldig eier av RTX 3080.

Må man ha hodesettet til Sony for 3D Audio, eller kan man ha en hjemmekino-receiver og få samme opplevelsen?

Lenke til kommentar
Lostfields skrev (1 time siden):

Må man ha hodesettet til Sony for 3D Audio, eller kan man ha en hjemmekino-receiver og få samme opplevelsen?

For øyeblikket må du bruke hodetelefoner.

Koblet til med kabel eller USB (USB dongle for trådløse)

Om du har surround anlegg vil du få vanlig surround lyd.

Lenke til kommentar
34 minutes ago, Iki said:

For øyeblikket må du bruke hodetelefoner.

Koblet til med kabel eller USB (USB dongle for trådløse)

Om du har surround anlegg vil du få vanlig surround lyd.

Yes, koble hodetelefonene til audiojack-utgangen på DS kontrolleren og man er good2go :) Litt kjipt med ledningen, men opplevelsen er definitivt verdt det! 3D audio fra stereo-høyttallere kommer fortløpende, samt videre surround konfigs. Opplevelsen vil uansett ikke bli like god som med hodetelefoner.

30 minutes ago, Nimrad said:

Og så har du Nintendo i andre enden som ofte ikke tar seg råd til stemmeskuespillere på noe språk som helst en gang.

Det handler nok ikke kun om penger, da håndtering av diskplass er en vesentlig del mtp. det begrensede internminnet og majoriteten har et 32GB SD kort.

Endret av H3rman
Lenke til kommentar
H3rman skrev (2 timer siden):

Det handler nok ikke kun om penger, da håndtering av diskplass er en vesentlig del mtp. det begrensede internminnet og majoriteten har et 32GB SD kort.

Jeg vil nok heller tro at det er Nintendo som tviholder på det de vet har fungert så lenge. Folk steilet jo første gang de hørte Zelda snakke, og generelt liker Nintendo-fans dårlig at oppskriftene blir endret på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så mye dette! Er på tide å innse at PS5 er en nect-gen konsoll, ikke bare en oppdatert PS4. Det er ikke som film hvor bedre effekter, både i lyd og bilde, holder men spill er interaktive og nye funksjoner, som DualSense, gir da selvfølgelig mye mer innlevelse. Så skal de vel snart vise frem PSVR2 som er veldig lovende av hva jeg har lest.Har ikke en PS5 ennå selv (venter på must have spill) men det sises at ristingen i DualSense er bedre enn i Switch'en og HD rumble gav meg mye ekstra innlevelse i fere spill.

Se fremover når det kommer til next-gen, ikke tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...