Gå til innhold

Ny svær spillpakke fra itch.io samler inn penger for Palestina-hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Melonskall skrev (27 minutter siden):

Lurer på hvor mye de rundt 4000 rakettene kostet og om kostnaden for disse ville utgjort en forskjell for Palestinske sivile.

Usikker på hvorfor dette har relevans, all den tid disse pengene går til FNs hjelpeorganisasjon for palestinske flyktninger i Midtøsten og ikke Hamas' rakettinnkjøp. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hamas har ved fler anledninger brukt ressurser gitt til FN. Tror du misforsto poenget, jeg undret over prisen på raketter som i all hovedsak ikke gjør veldig mye og kanskje de pengene kunne bli brukt bedre. Helt fint med innsamlinger, men jeg synes det er en dårlig løsning i denne situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
33 minutes ago, Blablablablabla said:

Midtøsten konflikten er veldig komplisert, det er idioter som forverrer konflikten på begge sider.

Ser at du har nevnt Hamas, men glemte du andre siden eller var det at kommentaren din skulle være kledd ut som et nøytral kommentar, når du virkelig mener noe annet?

Tipper han nevnte Hamas siden denne innsamlingen var for palestina...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ism_InnleggNO skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer på hvorfor du klager på en innsamling og om du tror dine klager vil utgjøre noen forskjell for resultatet… 🙄

Fordi jeg tror denne situasjonen trenger noe vesentlig mer enn innsamlinger til flyktningorganisasjoner som i beste fall gir dem mat et par uker. Hadde muligens hjulpet mer å brukt disse pengene på advokater. Jeg er 90% sikker på at det er mye bedre måter å bruke penger på for å hjelpe Palestinere enn å dumpe det i flyktninghjelp som alikevel blir finansiert av FN.

Om det utgjør noen forskjell? Antagelig ikke, men det er jo lov å håpe at min synsing kanskje stemmer og at noen kanskje er enige. Om folk er uenige så er jo det også bra da diskusjon hjelper denne saken uansett.

Om det høres ille ut får bare være, den situasjonen nedi der er verre enn mine ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...