Gå til innhold

hvordan blir jeg mere høy av hasj


smooker

Anbefalte innlegg

hei jeg blir aldri høy av hasj.

jeg røyker brae greier i store mengder men jeg føler ingenting? hva kan dette skyldes og hvordan kan jeg bli mere høy?

alle vennene mine røyker dobbelt så liten mengde som meg å blir steinhøy mens jeg bare er avslappet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Toleransen mellom personer er ulik, selv ved baseline (altså uten at man har bygget opp toleranse pga. bruk) for alle rusmidler. Så er det ikke meg bekjent slik at noen er "immune" mot noen rusmidler, men jeg har vært borti en del tilfeller av personer som sier at de ikke får noen særlig ruseffekt av cannabis, men heller opplever ubehag (bla. kvalme og kaldsvette).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Humrer litt av The Avatar, uderzo, og :utakt sine svar her 🤭

Som de andre er inne på så er toleransen til person til person forskjellig, men hasj er temmelig svakt rusmiddel kontra andre typer rusmidler.  Husk dog at hasj kan gi blodtrykksfall, svimmelhet og besvimelser, så vær forsiktig.

Endret av GiaMahan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hugo_Hardnuts skrev (På 9.6.2021 den 11.59):

Toleransen mellom personer er ulik, selv ved baseline (altså uten at man har bygget opp toleranse pga. bruk) for alle rusmidler. Så er det ikke meg bekjent slik at noen er "immune" mot noen rusmidler, men jeg har vært borti en del tilfeller av personer som sier at de ikke får noen særlig ruseffekt av cannabis, men heller opplever ubehag (bla. kvalme og kaldsvette).

jeg føler ikke noe ubehag jeg liker det men har sluttet å røyke siden det ikke er verdt pengene når æ må kjøpe så mye for kun å bli avslappa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...