Gå til innhold

Far Cry 6 slippes i høst – se to nye trailere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forventer samme greia som før: Morsomt i noen timer der du møter sånn passe spennende karakterer, helt du bare gjør det samme om og om og om igjen via en døll historie. Må prøves, men føles aldri helt verdt pengene. Blir nok som vanlig kjøp når det er på 70 % salg en gang i fremtiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Livert skrev (4 timer siden):

Forventer samme greia som før: Morsomt i noen timer der du møter sånn passe spennende karakterer, helt du bare gjør det samme om og om og om igjen via en døll historie. Må prøves, men føles aldri helt verdt pengene. Blir nok som vanlig kjøp når det er på 70 % salg en gang i fremtiden.

Samme her, De spillene har tapt seg så utrolig. Bare å se på DLC'ene. Det er jo bare noe rolls og humorgreier, aliens osv. 
Far Cry 1 var episk vel og merke... Samme var nr 3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja 3 var et skikkelig bra spill. Han som spiller Vaas er en sykt god skuespiller og du finner han i serien "better call Saul". Hoyt var også veldig kul karakter. Jason var troverdig. 4 og primal var bare 3 reskinned imo. 5 var ok, men kun de første timene som nevnt over. Håper at dette blir bra, men holder ikke pusten.

Lenke til kommentar
Complexity skrev (1 time siden):

Folk er forsjellig. Jeg elsket Farcry 5. Morro å springe rundt å brenne kirker 😅

New Dawn var litt melkeku, men jeg koste meg med det og.

Preorderet Farcry 6 for lenge siden, men kan jo tydeligvis enda ta en stund før det dukker opp i postkassen.

Jøss, du "pre orderet" Far cry 6 som du kaller det, du må være spesiell 😂

Lenke til kommentar

Ser ut som det er litt større byer, og kan jo håpe at det betyr litt mer interessante verdener. Synes åpne verdener uten særlig mye innhold eller innbyggere der en kjører fra "utpost" til utpost og gjør det samme fort blir stusselig, men jeg vet ikke om de kommer til å befolke disse byene eller om det kun blir "venner og fiender" og ellers lite liv? 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...