Gå til innhold

E-SPORT: Nordavind kaster ut Trackmania-profilen «riolu» etter jukseanklager


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11 hours ago, Aiven said:

Wirtual er konge. Men da mister han jobben fordi han busta lagkameraten? Virker i så fall som en litt utakknemlig belønning fra Nordavind sin side til Wirtual når han viser integritet og avslører lagkameraten Riolu.

Min forståelse er at Wirtual hadde avsluttet samarbeidet med Nordavind før rapporten kom ut, men det er ikke så lett å finne offisielle uttalelser på det, virker nesten som om det skjedde litt "i det stille". Men Wirtual hadde ikke Nordavind-logoer på Twitch og YT lenger. Har sett kommentarer om at det var fordi Wirtual har blitt så stor at han ikke trenger Nordavind lenger, så han fornya ikke kontrakten.. Mulig man kan gjette seg til at hele denne situasjonen er noe av grunnen, også?

Uansett kjip sak. Trackmania er vel strengt tatt det eneste jeg ser på på Twitch og da først og fremst Wirtual og Riolu, kanskje enda oftere Riolu. Hvis jeg heia på noen i siste TMGL, var det han, så på analysene hans etterpå osv. Så å oppdage at han har løyet og juksa offline i 10 år og så ljuger til fansen i et siste desperat forsøk (jeg så streamen live), føles kjipt. Jeg er altfor casual til å bry meg så veldig om gamle rekorder osv, men selv en som meg føler seg jo litt bedratt når man har fått et visst forhold til en person som viser seg å holde på sånn. Virka som en chill og real fyr..

 

Endret av Riboflavin'
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lmao «vanskelig å finne noen offisiell uttalelse» 

Står vel ganske klart at han heller vil satse for seg selv der? Han var i det store og hele en caster for NVD under TMGL. Alt av streams osv han hadde, utenom helt i starten, hadde han aldri Nordavind logoer osv., TMGL streamene var de gangene han hadde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...