Gå til innhold

Fotball-EM 2021 – Diskusjon og kamptråd


Meningsmåling  

30 stemmer

  1. 1. Hvilket land vinner EM?

    • Italia
      3
    • Belgia
      1
    • Nederland
      0
    • England
      5
    • Spania
      0
    • Portugal
      2
    • Tyskland
      5
    • Frankrike
      14
    • Kroatia
      0
    • Annet land
      0

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 11. juni 2021, 19:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyskland taper til tross for at Frankrike til tider er veldig tvilsomme bakover. Går så sakte med Tyskland at det nesten er en pine å se på. Greit at Kroos kan servere, men i dag virka det til tider som hans eneste oppgave var å dra ned tempoet. Lover dårlig for Tyskland, dessverre.

Endret av Raspeball
Skriveleif
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg ble imponert over Frankrike i dag. Jeg visste jo på forhånd at de er favoritter, men jøsses for noen spillere de har. Pogba, Benzema, Kante, Griezman, Mbape. Mbape er en av de hurtigste spillerne jeg noensinne har sett. 

Tyskland var også bra. Jeg tror fortsatt de kan vinne EM, men det blir vanskelig for dem i gruppespillet siden Portugal vant. 

Lenke til kommentar
Jakobk skrev (4 timer siden):

Hvorfor blir det vanskelig for Tyskland siden Portugal vant? Tyskland slår vel Ungarn de også, og det er kun 2 av lagene som kommer på tredjeplass som går ut. Tipper alle de tre store i gruppe F firt går videre

Tyskland har også fordelen av å møte Ungarn hjemme i München. Frankrike derimot, de må reise til Budapest og selv om Frankrike skal slå Ungarn så vi i Portugal-kampen at de virkelig kan yppe seg hjemme på fullsatt stadion.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Får bare prøve igjen i kveld. Snakket med TV2 og de synes problemet var veldig merkelig. Det fungerer hos en kompis med nøyaktig samme tv. Får prøve en hard reset i 10 min og se om det går. Er så utrolig mye bedre i 4K, så vil gjerne at det skal funke :) 



Arnautovic bannet mot Nederland som følge av tiraden mot Alioski.

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...