Gå til innhold

Finnes det en slags badedrakt for menn?


Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på om det finnes noe badetøy for menn som også dekker overkroppen? Har jo badet i badeshorts og vanlig t-skjorte noen ganger men vanlige t-skjorter blir veldig ubehagelige når de blir våte. I tillegg ser det veldig dumt ut. Grunnene til at jeg ikke bader i bar overkropp er mye overflødig hud og en herjet kropp etter overvekt. Dessverre er det ikke noe poeng i å si at jeg bare skal gi faen for det klarer jeg ikke.

Det beste hadde vært om det fantes en overdel og en underdel som begge egnet seg til å ha på seg både på land og i vand. Eller om det finnes en slags drakt. Jeg skal kjøpe meg padlebrett til å stå på, så noe som hadde vært passende å ha på seg på det hadde vært fint. Da blir det jo helt sikkert mye opp og ned av vannet. Hvis det overhodet ikke skulle finnes noe badeklær for menn til både overkropp og underkropp så lurer jeg på om noe  har noe erfaring med hva slags t-skjorte som kan egne seg best?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zash skrev (31 minutter siden):

https://www.fjellsport.no/produkter/herreklaer/vatdrakter/o-neill-thermo-x-s-s-top-black.html

For eksempel. Finnes og heldrakt, med både korte og lange ermer. Våtdrakt er et fint søkeord, evt triatlon utstyr eller surfing. 

Ja, kanskje, har ikke tenkt på våtdrakt sånn. Tenkt mer på dykking. Men hvordan er det å gå rundt med på land i varmen?

Lenke til kommentar
Baranladion skrev (9 minutter siden):

Mener de hadde sånne svømmedrakter i konkurranser før, men som ble forbudt, så ikke sikkert slikt lages lenger. Hva med singlet? 

Det funker. Men ikke behagelig. Særlig ikke når man kommer opp av vannet og den klistrer seg etter huden.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...