Gå til innhold

Noen verdi på gammel Coca-cola 6-pack 0,35l?


Anbefalte innlegg

Hei. 
Jeg har en gammel 6-pack med Coca-cola på 0,35l. flasker av den typen som gikk ut av pant i 2015. Kjøpte den med tanke på å kose meg med de ved en spesiell anledning i etterkant av at flaskene ikke lenger var å finne i butikken, men den anledningen kom jo aldri 🙄

Siden den gang har den stått bakerst i kjøleskapet urørt. Så lurer på, er det noen som vet om det finnes noe marked for folk som samler på slike? Vil gjerne kvitte meg med den i forbindelse med flytting. Vurderer å dumpe de, men hadde vært gøy om noen ville ha de 😁

Jan Ingar. 

C9696E6D-59DA-4FFE-8478-0A3E2F0D2592.jpeg

241DF988-E942-4161-B42C-59EF76B91A61.jpeg

F6B922F5-C610-4B0F-8B3B-2409D0647B80.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I forhold til å være drikkbare har de ingen verdi 😂

Jeg tenkte mest i forhold til at de er fra den tiden flaskene fortsatt ble gjenbrukt og kommer i den originale papp-holderen.

Er veldig usikker på om noen samler på slike. Er nok verdt å legge ut en gratis annonse på Finn, og heller sende dem i glasskonteineren hvis ingen viser interesse 🙂

Lenke til kommentar
janingar skrev (50 minutter siden):

Er veldig usikker på om noen samler på slike. Er nok verdt å legge ut en gratis annonse på Finn, og heller sende dem i glasskonteineren hvis ingen viser interesse 

Det skader ikkje å prøve, om so nokon vil ha dei gratis og henter dei så sparer det deg for ein tur i glasigloen. 

Som samleobjekt så er nok flaskene for nye og for vanlege til å ha verdi. Om du tek deg bryet med å oppbevare sekspakningen i god stand i 20-30 år så vil dei nok bli verdt litt blant samlarar som er nostalgiske for "barndommens" kolaflasker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...