Gå til innhold

– Starfield er eksklusivt til Xbox og PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noe store forventninger her, blir vel enda en bugfest ved lansering, og de bruker vel forsatt den gamle gane engien sin, trenger noe seriøs oppgradering hvis de i det hele tatt skal nærme seg de grafiske og tekniske standarene til motstanden her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (2 timer siden):

Synes synd på Playstationfansen som ikke får spillt dette

Er ikke noen «fan», men har PS5 og synes dermed det er kjedelig at det ikke kommer dit. Synes konseptet har virket veldig lovende!

Tror de fleste velger bare én sånn dyr og svær spillkonsoll selv om de ikke nødvendigvis er noen fan av noen av dem :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (53 minutter siden):

Er ikke noen «fan», men har PS5 og synes dermed det er kjedelig at det ikke kommer dit. Synes konseptet har virket veldig lovende!

Tror de fleste velger bare én sånn dyr og svær spillkonsoll selv om de ikke nødvendigvis er noen fan av noen av dem :) 

De fleste er fan av enten playstation eller xbox og skal ikke ha den andre i hus. Sånn er det bare. Samme med Iphone vs samsung, Mac vs pc osv. 
Så har du sånne som meg og få andre, som sier ja takk begge deler :) 

Lenke til kommentar
Brennern skrev (1 time siden):

Har ikke noe store forventninger her, blir vel enda en bugfest ved lansering, og de bruker vel forsatt den gamle gane engien sin, trenger noe seriøs oppgradering hvis de i det hele tatt skal nærme seg de grafiske og tekniske standarene til motstanden her

Hør hør, Orakelet har sett hva fremtiden bringer! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (Akkurat nå):

De fleste er fan av enten playstation eller xbox og skal ikke ha den andre i hus. Sånn er det bare. Samme med Iphone vs samsung, Mac vs pc osv. 
Så har du sånne som meg og få andre, som sier ja takk begge deler :) 

Jeg tror det er mest noen "gamere" eller tenåringer som tenker såpass krigersk, egentlig. Det er jo langt fra alle som spiller så mye at de trenger to konsoller, eller vil bruke penger og plass på. Tror de fleste velger en konsoll på grunn av trygghet til merkevaren, hva man har hatt tidligere, hva venner kjøper, pris, eller et spesielt spill man har lyst på :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (2 minutter siden):

Jeg tror det er mest noen "gamere" eller tenåringer som tenker såpass krigersk, egentlig. Det er jo langt fra alle som spiller så mye at de trenger to konsoller, eller vil bruke penger og plass på. Tror de fleste velger en konsoll på grunn av trygghet til merkevaren, hva man har hatt tidligere, hva venner kjøper, pris, eller et spesielt spill man har lyst på :) 

 Og denne Tror de fleste velger bare én sånn dyr og svær spillkonsoll selv om de ikke nødvendigvis er noen fan av noen av dem :) 

Prisen på spill idag er så dyrt at med å kutte 6 spil så kan man kjøpe en konsloll til uten å gå i tap. Det er ikke konsollene som er dyre.
Det jeg skreiv er at jeg synes synd på playstationfanboyene, eller rettere sagt de som som kun har ps5 og ikke Xbox, pc. For hvem hadde trodd at Starfield og Elder scrolls 6 samt fremtidige Bethestaspill skulle bli ekslusivt gamepass for en liten tid tilbake? Ingen.
Dette er spill de aller aller fleste gleder seg til, samme hvilken plattform de spiller på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (6 timer siden):

Er lenge å se til om PS folka går glipp av noe, har ikke super store forventinger til noe Besthesda lager av open world spill.

Dette var nesten tøysete. Men.. folka bak Elders Scrolls serien, the grand daddys of open world games... og du har ikke store forventninger?  Vel vel :) Du om det. Jeg gleder meg :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Dr.Peedee said:

Dette var nesten tøysete. Men.. folka bak Elders Scrolls serien, the grand daddys of open world games... og du har ikke store forventninger?  Vel vel :) Du om det. Jeg gleder meg :) 

Bethesda har ikke lagetcet teknisk godt open world spill siden Morrowind. Og spillene deres blir dårligere for hver gang. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
26 minutes ago, Ghost pirate LeChuck said:

Jøssenavn så positive vi var idag da :D
Siden Morrowind altså ? :D :D :D

I stede å måpe å flire som en overglad tomsing over restene AAA utviklerne kaster til deg, kanskje komme med noen motbeviser?

Her er bare noe av det som viser hvor inkompetente Bethesda er.

 

Endret av Gunfreak
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...