Gå til innhold

Kjent Warzone-streamer klagde på juks – kort tid etter ble en hacker bannlyst på direkten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle ønske de kunne forhindre juksing, i stedet for å ta dem i etterkant. Men jeg skjønner at det er "a fool's hope".

Jeg møtte på en kar med "homing bullets" her om dagen, han rettet sniper riflen rett mot himmelen og traff meg rett i hodet og one-shotta meg.  

Lenke til kommentar
Hrafnguth skrev (45 minutter siden):

Free-to-play som er problemet. Om dritungene måtte kjøpe nytt spill til 400 kr hver gang de ble tatt, hadde nok slutta tvert.

Escape From Tarkov koster oppimot 1100kr, og det har slitt med et ekstremt cheating problem siden tidenes morgen. De hadde en topp på 200k online samtidig i 2021, og på en uke ble over 40 000 kontoer bannet. 

Tror ikke prisen alene fikser dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Uderzo skrev (12 timer siden):

Jeg skulle ønske de kunne forhindre juksing, i stedet for å ta dem i etterkant.

Flere spill som har anti-jukse programmer, men de straffer kun de som spiller etter reglene, da de som jukser finner veier rundt. 

Noen ganger så har spill nektet å starte fordi man har et program åpent, f.eks Discord.

Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (2 timer siden):

Hadde vært kult om Activision laget ein skjult "dummy server", der cheaters etter å ha bli tatt, fekk utfolde seg mot bots, maskert som ein "ekte server"

Var det ikke dette Apex legends gjorde? Slapp alle cheatere inn i en egen lobby, slik at de fikk spille mot hverandre.

Lenke til kommentar
SimpliEcks skrev (23 timer siden):

Har aldri skjønt meg på juksere. Hva er gleden med å jukse? Hva får man ut av det lissom?

Mye det samme som man får ut av å trolle, en følelse av makt og påvirkningskraft når man ikke får nok av det i andre settinger. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Iki skrev (På 15.5.2021 den 13.36):

Var det ikke dette Apex legends gjorde? Slapp alle cheatere inn i en egen lobby, slik at de fikk spille mot hverandre.

Jo det var vel nåke der. Men dei finner vel fort ut at dei har havna i skammekroken, om dei kun møter andre cheaters. Burde klare med dagens AI å lure dei i nokre dager på ein dummy server med bots. Så slipper ein at dei lager ny konto med ein gang, og er tilbake der dei slapp etter å blitt bannet 1 time før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...