Gå til innhold

PlayStation 5-kontrolleren kommer i to nye farger fra neste måned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (2 timer siden):

Slu taktikk å komme med farger etter hvert så folk kjøper det samme flere ganger i andre farger. Det er godt dokumentert at dette funker, så derfor gjør de det. På 50-tallet kjøpte folk helt lik bil året etter, bare i de nye fargene.

Fælt så du klarer å finne noen negativt til alt, Gud hjelpes.
La nå folk få ha valgmuligheten til å kjøpe det de liker.  Mange vil kjøpe kontroller med farge som en kontroller nummer to.
Dette handler ikke om mind control der folk blir tvunget til å kjøpe.  Det du skriver har ingen mål eller mening. Folk liker farger og folk liker valgfrihet. Tenk skulle hele verden vært grå...
PS! jeg går for den røde når jeg skal kjøpe kontroller nr to, knallpen ;) 

Endret av Ghost pirate LeChuck
  • Liker 3
Lenke til kommentar
32 minutes ago, Ghost pirate LeChuck said:

Fælt så du klarer å finne noen negativt til alt, Gud hjelpes.
La nå folk få ha valgmuligheten til å kjøpe det de liker.  Mange vil kjøpe kontroller med farge som en kontroller nummer to.
Dette handler ikke om mind control der folk blir tvunget til å kjøpe.  Det du skriver har ingen mål eller mening. Folk liker farger og folk liker valgfrihet. Tenk skulle hele verden vært grå...
PS! jeg går for den røde når jeg skal kjøpe kontroller nr to, knallpen ;) 

Det hadde ikke gjort så mye hvis de opprinnelige design og farger ikke hadde sett ut som en varmeovn. En fordel å få noe nøytralt fra starten av så man ikke har press til å bytte.

Jeg har ikke pakket ut min ennå på flere måneder og det spørs om det blir det med det første.

9675551670302.jpg

Disse nye kontrollerene passer ikke til konsollen, så det blir nok neppe med bare kontroller, som også er tanken fra SONY. Hele greien er mest sannsynlig planned obsolescence slik at folk kaster seg på bølgen om noen år når de kommer med et nytt skall og marginalt bedre komponenter.

Quote

Har du satt varmeovnen på TV-benken. Kafaan? Åja, det er en sånderrane  pleisteisjon.

 

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Nå skrev BadCat at det er slu taktikk å komme med farger ETTERHVERT. Altså ikke levere valgfriheten fra starten av.

Så skriver du at folk må få lov til og ha valgfrihet? Det er jo det som det ikke har vært fra slippdato. Det er jo nettopp dette BadCat nevner. At han ville hatt valgfriheten fra starten av, isteden for etter at han har kjøpt varen når den kun var ute i 1 farge. Altså null valgfrihet på farge.

Så ja, det er negativt at de ikke hadde disse fargene ved utgivelsesdato av konsollen, men ja det er positivt at behovet blir fyllt opp i ettertid. Samtidig må det sies at hvis de bevisst har ventet med flere farger for og få bedre salg så er det en ganske slu taktikk. Jeg tviler på at en i Sony plutselig kom på en smart ide etter at konsollen ble slippet ut om og ikke kun ha 1 farge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Galest skrev (1 time siden):

Jeg tviler på at en i Sony plutselig kom på en smart ide etter at konsollen ble slippet ut om og ikke kun ha 1 farge.

Nei, det er ikke noe de plutselig kom på.

Vi har jo vært klare om at det kom flere farger etterhvert, så folk som har kjøpt inn hvite kontrollere har bare seg selv å skylde på.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...