Jump to content
Sign in to follow this  
akelbo

Sony har over 25 PlayStation 5-spill i ovnen

Recommended Posts

Fremdeles ingen interessante spill til den nye konsollen. Gjesp. Forsåvidt helt greit at de har leveringsproblemer, da man slipper å ergre seg over en dyr støvsamler hjemme.

Jeg elsker returnal, og R&C ser rått ut, etterfulgt av kena som ser bra ut og horizon som er et av de største. Seff vis ingen av de frister så kam du jo bare kjøpe noe annet. Min ps5 har ikke stått ubrukt 1 dag siden den kom i hus. Jeg er faktisk imponert over spillene som kommer innen 9mnd fra lansering.

Djz skrev (2 timer siden):

Jeg elsker returnal, og R&C ser rått ut, etterfulgt av kena som ser bra ut og horizon som er et av de største. Seff vis ingen av de frister så kam du jo bare kjøpe noe annet. Min ps5 har ikke stått ubrukt 1 dag siden den kom i hus. Jeg er faktisk imponert over spillene som kommer innen 9mnd fra lansering.

Samme her, den blir brukt hver dag. Og ang Returnal, jeg elsker det og jeg hater det 🙃
Klarte nesten boss nummer to i dag. hadde halve baren igjen på del 3 før jeg døde.. Jaja, på an igjen.

• Like 1

"25 spill i ovnen" kan jo bety alt fra 1 måned fra nå til 7 år, men tanke på utviklingstid. Ville ikke akkurat kalt det imponerende? 

Edited by aidskake

Kan ikke se noen inntresante spill verken til Xbox eller PS 5 så langt og de av intresse som jeg ser kommer både på PS 5 og Xbox/pc så da er valget veldig enklelt betale 700 kr på PS eller gratis på Xbox gamepass? så for meg så er kun ekslusiver intresant på PS 5 som Horizion forbidden west er vel det eneste jeg kommer til å kjøpe på Playtation så langt!