Gå til innhold

Har du noensinne likt et spill som har fått dårlig kritikk?


Gjest Slettet-F4GxcFLrtu

Anbefalte innlegg

On 10/25/2021 at 9:46 PM, oOF said:

Til tross for alt som var feil med det spillet da det ble sluppet og det var mye,  fikk det da vel ganske gode kritikker?

Ja, jeg som husker feil og trodde spillet var nesten uspillbart med bugga quest og slikt ved release. Husker jeg hadde dårlig førsteinntrykk og ga opp spillet. Etter jeg tok det opp igjen fant jeg jo ut at det var en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
On 11/6/2021 at 11:26 PM, Allostasis said:

Ja, jeg som husker feil og trodde spillet var nesten uspillbart med bugga quest og slikt ved release. Husker jeg hadde dårlig førsteinntrykk og ga opp spillet. Etter jeg tok det opp igjen fant jeg jo ut at det var en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt.

Ja du husker rett, spillet hadde uendelig masse bugs, min første playthrough måtte jeg starte på nytt grunnet bugs. Det kom seg med patcher som tok lang tid, men så kom det masse mods med fixes senere som gjorde spillet veldig bra.

Fullført spillet flere ganger, alt er toppers foruten elendig avslutning, eneste negative samt bugs i starten jeg har å komme med.

Spill blir jo bare bedre med tiden uansett hvor nostalgisk man er så jeg tenker neste blir ekstremt bra. ☺️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...