Gå til innhold

Har du noensinne likt et spill som har fått dårlig kritikk?


Gjest Slettet-F4GxcFLrtu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Phantasy Star 3 til Sega Mega Drive. Når jeg leser kritikken i dag så er det mange gode poenger der, absolutt, men da jeg var guttunge levde jeg meg helt inn i universet i spillet uansett. Rundet det en haug ganger (måtte jo se alle de ulike sluttene!) og elsket det. 

Fikk ikke prøvd fireren før i voksen alder, og det er kanskje like greit. Hadde jeg oppdaget det som barn ville skole og venner og alt gått rett vest. 😂 For et spill. 

Endret av :utakt
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

En "ulempe" med internett er at man enkelt får oversikt over hvilke spill som mottar dårlig kritikk fra presse og spillere. For meg medfører det at jeg ikke spiller dårlige spill.

Men i 1999 koste jeg meg med Phantom Menace. Spillet hadde store feil, men jeg overså dem fordi jeg kunne være en jedi. Jeg hadde neppe prøvd et så dårlig spill i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...