Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

FWB - Fucked up greie. Jeg forstår det ikke.


Gjest 85f1a...052

Anbefalte innlegg

Gjest 85f1a...052

Single dame her.  Kom borti noe som de kaller fwb for 2 år siden og jeg er godt voksen, men dette hadde jeg ikke hørt før. Fikk forklart at man er venner med fordeler. Grei deal det tenkte jeg etter noen ONS som ga meg ingenting. Og finne noe seriøst ser ut til å være umulig, eller ikke umulig men for meg har jeg møtt noen jeg virkelig liker som ønsker det samme som meg. Så blir en evig leting. Og etter 12 år har jeg vel innsett at kanskje fwb er det nærmeste jeg kan komme ett forhold. 

Tingen var at ja fwb ble full klaff for min del. Alt stemte for første gang på 12 år med noen og selvsagt falt jeg pladask. Det var før jeg visste at dette kalltes fwb. Jeg trodde i min navie sjel at når begge syns det var så fin kjemi og så fin seksuell kjemi så var veien videre staket ut lett. 

Så feil jeg tok. 

Jeg åpnet meg og fortalte om meg og mine føelser og ble regelrett avvist. Han kunne ikke gi mer en fwb. Dermed etter en av mine beste vår'er i mitt liv måtte det bli slutt pga at jeg fikk følelser som egentlig er ganske normalt vil jeg si. 

Dette er snart 2 år siden. Og jeg har ikke vært med noen andre siden. Ingen som har klart å fylle denne mannens sko. Men tiden gjør jo at ting blir bedre og man kommer seg videre. Vært på masse dates men ingen som har fanget min interesse så langt. I tillegg har denne mannen ligget i bakgrunnen og sendt meldinger 1 gang per mnd ca. hele tiden. 

For 3-4 uker siden begynte han igjen å vise interesse for å møtes. Jeg vet hvor jeg har han jeg vet at det aldri kan bli noe forhold. Jeg vet mye mer om han enn før. Da bodde vi langt unna hverandre nå er vi 3-4 km unna hverandre. Vi har drukket kaffe hvis vi har møttes ved tilfeldigheter. 

Men nå begynte han igjen å ta kontakt om vi kunne ta opp fwb ..jeg sa først nei ..men også jeg er preget av korona tiltak og ensomhet og hadde ikke fått en klem på 6 mnd'er så fristelsen ble rett og slett for stor.  Men så sa jeg meg enig i å prøve en gang da for å se hvordan det føltes. Møttes hadde en veldig hyggelig kveld her hjemme hos meg. Dette er 14 dager siden. Etter det har det vært knusk stille. Helt greit det. Men det føles ikke særlig bra for min del. Ikke fordi jeg har så mye følelser nå det har jeg ikke heldigvis. Men hvorfor heter det friends with benefits? Har ikke sett mye av vennskapet etterpå lissom? Jeg snakker med en annen mann online som bor langt unna og vi har aldri hatt noe sex eller noe interesse i den retningen og han prater jeg med stort sett hver dag om alt mulig: Det er ett slags vennskap i mine øyne. Men syns verden har blitt så fucked up...

Du kan være så nært noen at du kan ha sex med dem ..en å si hei hvordan har du det? Skal vi finne på noe en kveld? Som en venn... nei det er umulig... Eller i hvertfall etter vi har møttes etter så lang tid burde det være mulig å snakke om sex'en man hadde om hva man likte eller ikke likte og kanskje forbedre seg til neste gang man møtes. Kommunikasjon... rett og slett. Og når skal man møtes neste gang? Spør jeg så blir jeg jo bare avvist?? Så det tør jeg ikke. Men nå tenker jeg virkelig på at slik vil jeg ikke ha det i hvertfall at jeg ikke vet om han likte at vi møttes om han likte å treffe meg igjen eller ikke? Vet ingenting... Og tror jo selvsagt at det ikke var noe særlig å ha sex med meg igjen da. Når de sier de har lyst til å møtes i ny og ne? hva vil det si da? Altså det tok nesten 2 år siden sist og jeg har sagt det før at blir det sånn har elgen ett bedre sexliv enn meg. Så det gidder jeg ikke. Det må helst være litt regelmessig da hvis det skal bli noe bra. En gang hvert jubel år uten å snakke om det innimellom funker ikke for meg kjenner jeg. Ha ett godt vennskap i bånn er både en trygghet og ville kjentes godt for min del. Men det tror jeg ikke er mulig å oppdrive her. 

 

Så har vel kommet til konklusjonen at dette gidder jeg ikke en gang til Jeg gidder heller ikke å kommunisere en dritt når han ikke gjør det. Hvis dette er så fantatisk fwb så er det nok ikke for meg. Jeg mangler vennskapet som jeg syns nesten er viktigst for min del som bor på nytt sted uten nettverk. 

Måtte bare få ut noen tanker om dette..

Anonymous poster hash: 85f1a...052

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 85f1a...052

glemte å si. Han har introdusert meg til Pokemon go så der får jeg gifts hver dag... så heldig jeg er.. ha ha ha ha

Anonymous poster hash: 85f1a...052

Lenke til kommentar

Vel eg håper du snart forstår at menn kan ha maaaaange under seg på rankingen som de leker med. Og det er det som skjer her. Du har funnet en over deg som liker å leke med deg, men ikke noe mer. Samme med ONSene dine. Selvsagt er han og de andre bedre enn de andre som du egentlig har sjanse til å få noe seriøst med som er på ditt nivå og ned. Jo fortere du skjønner det og finner noen som du har sjanse på, jo fortere kan du få et fast forhold.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 85f1a...052

Jeg ønsker ikke fast forhold for en hver pris men med noen jeg føler noe for. Ellers kan det være det samme. 
 

Men er det greit at folk holder på sånn med andre ? Jeg kunne holdt på slik med andre mennesker og lekt dems følelser .. er det fullt akseptert i dagens samfunn ? 
ts

Anonymous poster hash: 85f1a...052

Lenke til kommentar

Venner med fordeler fungerer kun som konsept dersom man ikke har sterke følelser for hverandre. Det vil alltid utvikles følelser dersom man møtes hyppig, men cluet er at den dagen man blir forelsket så er det som regel kjørt. 

 

For ca 12 år siden hadde jeg et ganske hett forhold på denne måten. Vi hadde god kjemi, han var/er veldig kjekk og oppegående. Men kjemien var ikke DER, derfor ble det aldri mer fra min side. Vi møttes ca 1-2 ggr i uken. Etter to år begynte han å bli vel pågående, samt at noe skjedde som gjorde at jeg fikk nok. Så møtte jeg en annen mann som det virkelig sa pang med. Denne andre fortsatte å sende meg meldinger i 10 år... På bursdager, når han var på fylla, i høytider. Jeg møtte han tilfeldigvis på gata i Oslo nylig og han ba meg ut. Det var like hyggelig som før og han var veldig på, men mannen har både samboer og datter. Etter mye frem og tilbake kom det frem at han ville forlate dem for meg, noe jeg finner absurd! Det var en grunn til at jeg aldri falt helt for fyren, det har ikke forandret seg! 

Lenke til kommentar
Gjest 85f1a...052

ts her... til deg over. .. men du lekte ikke med hans følelser du avsluttet når du innså at han hadde fått følelser for deg ikke sant? Det er helt innafor syns jeg da. Her er det jo han som har prøvd å holde kontakten i alle år med deg. IKke du som ikke var interessert hvis jeg forsto deg rett. Det er en menneskelig måte  å oppføre seg på man vil jo ha det man ikke kan få. Er han forelsket så vil han selvsagt prøve seg. Men det hadde vært helt absurd hvis du drev og kontaktet han jevnlig etter første gang du avsluttet når du visste hva han følte for deg eller? Det er det der jeg ikke har skjønt hvorfor??? Du gjorde jo som jeg også hadde villet gjort. Avsluttet det hvis jeg visste han fikk følelser og ikke jeg. Men det var ikke tilfelle her da. Han har ikke følelser men det han som tar kontakt gjort hele veien. Jeg har innsett at dette ikke blir noe mer og holder meg unna. 

1-2 ganger i uka hørtes mye ut... da tror jeg at jeg hadde vært solgt for lenge siden. Jeg forventet vel kanskje 1 gang per mnd... men kan fort gå 2 år som det gjorde nesten her da. Men når det ikke er noe mer regelmessig ut av det så er det jo døfødt opplegg. Da vi møttes første gang og bodde  5 timer unna hver andre møttes vi hver 14 dag ca.  

Jeg diskturerer kke dette pga meg selv jeg syns hele fwb opplegget er noe rart. Er det ikke noe vennskap i bånn så er det heller ikke fwb i mitt hodet da. Da er det tøm og røm og pule venn ..der ingenting er lov bortsett fra å spre beina og ta i mot og bye bye...slik jeg har skjønt det da. Nei jeg vil heller ha noe seriøst og fast, men da blir jeg nok evig single...men er det meant to be so får det bli det da så får en se hva som kan dukke opp etterhvert da. 

Men fwb anbefales ikke .. ha ha ha..

Anonymous poster hash: 85f1a...052

Lenke til kommentar
Gjest ac46e...3ce

Jeg synes dette er en fin ordning. Når man avtaler å være fwb, så kan man ikke regne med at det dukker opp noen følelser hos den andre parten. Kjemi er likevel viktig i denne type forhold også. Grunnen til at han holder deg «på vent» er nok ganske enkel - du er lett tilgjengelig om han ikke har noen annen å ha sex med

Anonymous poster hash: ac46e...3ce

Lenke til kommentar
Gjest 85f1a...052 skrev (7 timer siden):

ts her... til deg over. .. men du lekte ikke med hans følelser du avsluttet når du innså at han hadde fått følelser for deg ikke sant? Det er helt innafor syns jeg da. Her er det jo han som har prøvd å holde kontakten i alle år med deg. IKke du som ikke var interessert hvis jeg forsto deg rett. Det er en menneskelig måte  å oppføre seg på man vil jo ha det man ikke kan få. Er han forelsket så vil han selvsagt prøve seg. Men det hadde vært helt absurd hvis du drev og kontaktet han jevnlig etter første gang du avsluttet når du visste hva han følte for deg eller? Det er det der jeg ikke har skjønt hvorfor??? Du gjorde jo som jeg også hadde villet gjort. Avsluttet det hvis jeg visste han fikk følelser og ikke jeg. Men det var ikke tilfelle her da. Han har ikke følelser men det han som tar kontakt gjort hele veien. Jeg har innsett at dette ikke blir noe mer og holder meg unna. 

1-2 ganger i uka hørtes mye ut... da tror jeg at jeg hadde vært solgt for lenge siden. Jeg forventet vel kanskje 1 gang per mnd... men kan fort gå 2 år som det gjorde nesten her da. Men når det ikke er noe mer regelmessig ut av det så er det jo døfødt opplegg. Da vi møttes første gang og bodde  5 timer unna hver andre møttes vi hver 14 dag ca.  

Jeg diskturerer kke dette pga meg selv jeg syns hele fwb opplegget er noe rart. Er det ikke noe vennskap i bånn så er det heller ikke fwb i mitt hodet da. Da er det tøm og røm og pule venn ..der ingenting er lov bortsett fra å spre beina og ta i mot og bye bye...slik jeg har skjønt det da. Nei jeg vil heller ha noe seriøst og fast, men da blir jeg nok evig single...men er det meant to be so får det bli det da så får en se hva som kan dukke opp etterhvert da. 

Men fwb anbefales ikke .. ha ha ha..

Anonymous poster hash: 85f1a...052

Nå er menn og kvinner nokså forskjellige, så hva du selv gjør og tenker betyr jo ikke det at han tenker det samme? I tillegg finnes det store variasjoner innad i kjønnene, så det er vanskelig å generalisere. Jeg er nok ikke den personen som verken binder meg for fort eller faller fort for mennesker, og om jeg først gjør det så sitter det ganske langt inne. Og etter noen år rundt dårlige mennesker innser jeg at det å stole på noen som helst neppe vil skje med det første. 

Hvorfor skulle jeg bli solgt om jeg ikke følte kjemien var der? Jeg har aldri ligget mye rundt og synes sex er mye bedre når man er trygg på hverandre, det blir jo bare morsommere jo mer man gjør av det. Iallfall var det fasiten her, første natt var ikke så mye å skryte av :)

Det er helt åpenbart at du ønsker noe mer og da skjønner jeg godt at han holder deg på avstand, han er åpenbart ikke der. Så det beste du kan gjøre er å kutte kontakten og lukke dette kapittelet.  

Lenke til kommentar
Gjest 85f1a...052
RRhoads skrev (4 timer siden):

Det høres jo ikke så veldig ut som fwb, da det ikke virker som F er tilstede. Høres mer ut som en sexpartner. 

ja det er den F'en jeg savnet da... ha ha ha... men nok om det... er jo bra for de som får det til å funke da. 

ts

Anonymous poster hash: 85f1a...052

Lenke til kommentar
Gjest 85f1a...052 skrev (13 minutter siden):

ja det er den F'en jeg savnet da... ha ha ha... men nok om det... er jo bra for de som får det til å funke da. 

ts

Anonymous poster hash: 85f1a...052

Det kan være et farlig spill, dette med FwB. Man kan jo ikke akkurat styre det hvis man får følelser, og det er vanskelig for den som ikke får følelser hvis den andre får det.

Vet ikke nok om deg til å anbefale verken det ene eller det andre, men ville ikke gitt opp etter ett forsøk.

Lenke til kommentar
Gjest 85f1a...052 skrev (På 9.5.2021 den 7.56):

Dette er snart 2 år siden. Og jeg har ikke vært med noen andre siden. Ingen som har klart å fylle denne mannens sko. Men tiden gjør jo at ting blir bedre og man kommer seg videre. Vært på masse dates men ingen som har fanget min interesse så langt. I tillegg har denne mannen ligget i bakgrunnen og sendt meldinger 1 gang per mnd ca. hele tiden. 

For 3-4 uker siden begynte han igjen å vise interesse for å møtes. Jeg vet hvor jeg har han jeg vet at det aldri kan bli noe forhold. Jeg vet mye mer om han enn før. Da bodde vi langt unna hverandre nå er vi 3-4 km unna hverandre. Vi har drukket kaffe hvis vi har møttes ved tilfeldigheter. 

Men nå begynte han igjen å ta kontakt om vi kunne ta opp fwb ..jeg sa først nei ..men også jeg er preget av korona tiltak og ensomhet og hadde ikke fått en klem på 6 mnd'er så fristelsen ble rett og slett for stor.  Men så sa jeg meg enig i å prøve en gang da for å se hvordan det føltes. Møttes hadde en veldig hyggelig kveld her hjemme hos meg. Dette er 14 dager siden. Etter det har det vært knusk stille. Helt greit det. Men det føles ikke særlig bra for min del. Ikke fordi jeg har så mye følelser nå det har jeg ikke heldigvis. Men hvorfor heter det friends with benefits? Har ikke sett mye av vennskapet etterpå lissom? Jeg snakker med en annen mann online som bor langt unna og vi har aldri hatt noe sex eller noe interesse i den retningen og han prater jeg med stort sett hver dag om alt mulig: Det er ett slags vennskap i mine øyne. Men syns verden har blitt så fucked up...

..

Så har vel kommet til konklusjonen at dette gidder jeg ikke en gang til Jeg gidder heller ikke å kommunisere en dritt når han ikke gjør det. Hvis dette er så fantatisk fwb så er det nok ikke for meg. Jeg mangler vennskapet som jeg syns nesten er viktigst for min del som bor på nytt sted uten nettverk. 

Måtte bare få ut noen tanker om dette..

Anonymous poster hash: 85f1a...052

Så han holder deg på gress. Litt "varm" så du ikke gir helt slipp, slik at han kan få seg et ligg hvis han ønsker seg det.

Du burde bare kutte all kontakt hvis ikke du vil bli lekt med som en liten dukke.

Lenke til kommentar

Har opplevd å være på begge sider av en såkalt "FWB", som du kaller det. Kommer til å være litt brutalt ærlig her, men håper ikke det oppfattes som nedverdigende. Begrepet "Friends with Benefits" eller "Fuckbuddies" som det også heter er noe som ofte har blitt popularisert den siste tiden i filmer og serier. Sannheten er at det er svært sjelden at disse forholdene fører til noe sterke vennskap og det er for det meste bare en finere måte å formulere det på. Det er egentlig ikke så mye "fucked up" med den situasjonen du beskriver, det er ganske normalt. Det er selvfølgelig dersom jeg oppfatter det du beskriver riktig. Det er en vesentlig forskjell mellom å være åpen og ærlig med noen om at man "ikke er ute etter noe seriøst" sammenlignet med at man utnytter en person ved å si at det kan bli noe. I ditt tilfelle virker det som at begge var klar over at dere var i et såkalt "FWB" forhold. Skjønner absolutt frustrasjonen, har som sagt vært i din situasjon selv, men til syvende og sist er dette noe som du var klar over og da er du selv ansvarlig for at du fikk følelser og tok det opp med han. Dessverre er det ganske vanlig at slike FWB ender med at en av de involverte får følelser, og da ender det ofte opp med en sur konklusjon.

Det kan diskuteres mye om hva som ligger i å "leke med følelsene" til noen. Har selv flere ganger opplevd å "datet" noen som jeg hele tiden trodde var interessert i å bli seriøs, fordi de aldri sa at de bare var ute etter noe helt "casual". Når man fortsetter å gå ut med noen eller ligge med noen, uten at man egentlig har noen interesse av at ting skal bli seriøst, og dette er noe man IKKE har klarert, da mener jeg man er i det området hvor man "leker med følelsene" til noen. For da er en av partene under den oppfatningen at dette er noe som det godt kan bli et seriøst forhold ut av. Men, dersom man har hatt samtalen om hva man vil ha ut av forholdet, og den ene har sagt at han/hun ikke er interessert i noe seriøst, da er man ene og alene ansvarlig for om man velger å fortsette å treffe den personen eller om man kutter kontakten helt.

Her er et annet eksempel når jeg var på den "andre siden".. Jeg lå med en jente, typisk one-night stand, og vi holdt kontakten litt etterpå. Allerede da gjorde jeg det klart for henne at jeg ikke var interessert i noe seriøst forhold, da jeg uansett skulle flytte til sommeren pga. jobb. Hun virket å være OK med dette, og det var hun som først gav oss tittelen "fuckbuddies" etter at vi lå sammen flere ganger. For det meste lå vi sammen etter kvelder ute på byen, og det var både jeg og henne som sendte meldinger om å "komme bort" sent. Vi møttes lite eller så og si ingenting ellers. Personlig synes jeg ikke noe om å dra på "dates" ute blant folk og oppføre seg som man er et kjærestepar når man bare er såkalte "liggekompiser". Da ber man bare om drama. Etter hvert ble det ganske åpenbart at hun hadde følelser for meg, og etter en stund følte jeg det beste var å kutte ned litt på kontakten pga. dette. Etter hvert dabbet det litt ut, men vi har fortsatt litt kontakt av og til i dag. Føler ikke at jeg har egentlig gjort noe galt. Hadde jeg gitt henne et inntrykk av at jeg var interessert i at vi kunne bli seriøse så hadde jeg skjønt tankegangen med å "leke med følelsene" hennes.

Poenget er at i din situasjon så har du hele tiden hatt muligheten til å gå ut av dette FWB-forholdet. Du kan kutte han helt ut. Da må du også ignorere de såkalte "brødsmulene" som han gir deg. Vær ærlig å si at du ikke klarer noe FWB greier, og at dersom han ikke vil være seriøs med deg så er det over. Finn selv ut om du klarer å motstå meldingene hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 85f1a...052
yearnom skrev (8 timer siden):

Har opplevd å være på begge sider av en såkalt "FWB", som du kaller det. Kommer til å være litt brutalt ærlig her, men håper ikke det oppfattes som nedverdigende. Begrepet "Friends with Benefits" eller "Fuckbuddies" som det også heter er noe som ofte har blitt popularisert den siste tiden i filmer og serier. Sannheten er at det er svært sjelden at disse forholdene fører til noe sterke vennskap og det er for det meste bare en finere måte å formulere det på. Det er egentlig ikke så mye "fucked up" med den situasjonen du beskriver, det er ganske normalt. Det er selvfølgelig dersom jeg oppfatter det du beskriver riktig. Det er en vesentlig forskjell mellom å være åpen og ærlig med noen om at man "ikke er ute etter noe seriøst" sammenlignet med at man utnytter en person ved å si at det kan bli noe. I ditt tilfelle virker det som at begge var klar over at dere var i et såkalt "FWB" forhold. Skjønner absolutt frustrasjonen, har som sagt vært i din situasjon selv, men til syvende og sist er dette noe som du var klar over og da er du selv ansvarlig for at du fikk følelser og tok det opp med han. Dessverre er det ganske vanlig at slike FWB ender med at en av de involverte får følelser, og da ender det ofte opp med en sur konklusjon.

Det kan diskuteres mye om hva som ligger i å "leke med følelsene" til noen. Har selv flere ganger opplevd å "datet" noen som jeg hele tiden trodde var interessert i å bli seriøs, fordi de aldri sa at de bare var ute etter noe helt "casual". Når man fortsetter å gå ut med noen eller ligge med noen, uten at man egentlig har noen interesse av at ting skal bli seriøst, og dette er noe man IKKE har klarert, da mener jeg man er i det området hvor man "leker med følelsene" til noen. For da er en av partene under den oppfatningen at dette er noe som det godt kan bli et seriøst forhold ut av. Men, dersom man har hatt samtalen om hva man vil ha ut av forholdet, og den ene har sagt at han/hun ikke er interessert i noe seriøst, da er man ene og alene ansvarlig for om man velger å fortsette å treffe den personen eller om man kutter kontakten helt.

Her er et annet eksempel når jeg var på den "andre siden".. Jeg lå med en jente, typisk one-night stand, og vi holdt kontakten litt etterpå. Allerede da gjorde jeg det klart for henne at jeg ikke var interessert i noe seriøst forhold, da jeg uansett skulle flytte til sommeren pga. jobb. Hun virket å være OK med dette, og det var hun som først gav oss tittelen "fuckbuddies" etter at vi lå sammen flere ganger. For det meste lå vi sammen etter kvelder ute på byen, og det var både jeg og henne som sendte meldinger om å "komme bort" sent. Vi møttes lite eller så og si ingenting ellers. Personlig synes jeg ikke noe om å dra på "dates" ute blant folk og oppføre seg som man er et kjærestepar når man bare er såkalte "liggekompiser". Da ber man bare om drama. Etter hvert ble det ganske åpenbart at hun hadde følelser for meg, og etter en stund følte jeg det beste var å kutte ned litt på kontakten pga. dette. Etter hvert dabbet det litt ut, men vi har fortsatt litt kontakt av og til i dag. Føler ikke at jeg har egentlig gjort noe galt. Hadde jeg gitt henne et inntrykk av at jeg var interessert i at vi kunne bli seriøse så hadde jeg skjønt tankegangen med å "leke med følelsene" hennes.

Poenget er at i din situasjon så har du hele tiden hatt muligheten til å gå ut av dette FWB-forholdet. Du kan kutte han helt ut. Da må du også ignorere de såkalte "brødsmulene" som han gir deg. Vær ærlig å si at du ikke klarer noe FWB greier, og at dersom han ikke vil være seriøs med deg så er det over. Finn selv ut om du klarer å motstå meldingene hans.

Et bra svar tusen takk. Ts

Anonymous poster hash: 85f1a...052

Lenke til kommentar

Det er ikke normalt at slike forhold fungerer nei, som regel dreier det seg da om elsker/elskerinneroller hvor begge er i forhold ellers. Jeg ble litt overrasket over hvor laidback jeg selv var, men det var jo kun fordi jeg ikke interesserte meg noe særlig utover sexen og som en ok venn, dog ikke veldig nær eller med spesiell kjemi. To år er lenge som elskere når begge var single, og etter noen rævva år nå var det oppløftende å høre at man ikke kunne glemmes.

Lenke til kommentar

Ja, så føkka har faktisk verden blitt TS. Jeg må si at du fremstår bemerkelsesverdig naiv i innlegget ditt til voksen kvinne å være. Har ingen lært deg om menn? 

Veldig enkelt forklart: 

Det er kun èn mekanisme som regulerer menns adferd og det er tilgangen til kvinners kropp. Dette er litt av grunnen til at kvinners seksualitet har blitt strengere regulert. I vår tid er sex overalt; porno er tilgjengelig overalt, kvinner er sosialisert til å tro at sex foregår på like premisser for menn og kvinner, og så har du denne dating/tinder-ukulturen hvor grensene mellom rotnig/dating/"forhold"/forhold er såpass visket ut at ingen vet hva de holder på med lengre. Opp i alt dette er det visst forventet at man skal få barn også (?!).

Det er bare èn ting å gjøre; når du involverer deg med en mann så vente LENGE med å ligge med ham. Det spiller ingen rolle om du tror du har behov for en klem. Her må du bare være streng med deg selv og streng med menn. Det er det eneste som fungerer.  

Dersom en mann ikke er villig til å vente på deg eller vise en innsats for å få deg - da vet du det du trenger å vite og bør la ham gå. 

Endret av Dugg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest 85f1a...052
Dugg skrev (På 12.5.2021 den 11.22):

Ja, så føkka har faktisk verden blitt TS. Jeg må si at du fremstår bemerkelsesverdig naiv i innlegget ditt til voksen kvinne å være. Har ingen lært deg om menn? 

Veldig enkelt forklart: 

Det er kun èn mekanisme som regulerer menns adferd og det er tilgangen til kvinners kropp. Dette er litt av grunnen til at kvinners seksualitet har blitt strengere regulert. I vår tid er sex overalt; porno er tilgjengelig overalt, kvinner er sosialisert til å tro at sex foregår på like premisser for menn og kvinner, og så har du denne dating/tinder-ukulturen hvor grensene mellom rotnig/dating/"forhold"/forhold er såpass visket ut at ingen vet hva de holder på med lengre. Opp i alt dette er det visst forventet at man skal få barn også (?!).

Det er bare èn ting å gjøre; når du involverer deg med en mann så vente LENGE med å ligge med ham. Det spiller ingen rolle om du tror du har behov for en klem. Her må du bare være streng med deg selv og streng med menn. Det er det eneste som fungerer.  

Dersom en mann ikke er villig til å vente på deg eller vise en innsats for å få deg - da vet du det du trenger å vite og bør la ham gå. 

ts ja jeg er nok naiv.. nei har ikke lært så mye om menn... jeg har aldri hatt kjæreste ...det gjorde at jeg endte opp gifte meg med en utlending som ødela enda mer mitt forhold til menn. 6 år varte det. Det er det eneste forholdet jeg har hatt i hele mitt liv. Jeg har tenkt mye... prøvd mye å få meg en kjæreste men nå har jeg gitt opp. Jeg finner ingen interesant nok det er en ting og så føler jeg at jeg med null erfaring på forhold kommer til for kort i dagens samfunn på det området. Så nå får det gå som det går.  Jeg har ikke samme forelskelses følelser lengre for denne fwb.. heldigvis.. det kjennes mer som vennskap men jeg er fryktelig seksuelt tiltrukket av denne mannen. Mer enn noen andre jeg noen gang har møtt. 

Anonymous poster hash: 85f1a...052

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...