Gå til innhold

Leter etter en nyhetsartikkel


Didriko2

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leter en artikkel som kom for en 5 års tid siden, handlet om en mann som bodde på gata og ble lovet en kommunal bolig innen julaften - det fikk han ikke og det endte med at når han klaget så ble han gitt en leilighet som enda ikke hadde blitt vasket over etter et selvmord med kulehull og "hjernemasse" på veggen, husker ikke hvilken avis og har googlet lenge.. noen som husker saken?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
On 5/7/2021 at 2:19 PM, Didriko2 said:

Hei!

Jeg leter en artikkel som kom for en 5 års tid siden, handlet om en mann som bodde på gata og ble lovet en kommunal bolig innen julaften - det fikk han ikke og det endte med at når han klaget så ble han gitt en leilighet som enda ikke hadde blitt vasket over etter et selvmord med kulehull og "hjernemasse" på veggen, husker ikke hvilken avis og har googlet lenge.. noen som husker saken?

Mulig at dette var en aprilsnarr fra noen år tilbake? Jeg har ikke hørt om dette hvertfall 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Duriello said:

Det var iallefall en ganske drøy aprilsnarr isåfall. 😮

Folk er syk i hodet! Såg du den aprilsnarren her

 

 

"En falsk konsert gjorde at tusenvis av mennesker samlet seg i en park i Brussel. Opprørspoliti gikk inn med skjold, hunder, hester, tåregass og vannkanoner."

lmao gotem

Endret av Stu1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...