Gå til innhold

Datoen er satt for WoW Classic Burning Crusade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig bra at det kommer snart, men er kun 2 uker med pre-patch.
Dette gir folk liten tid til å nå 60 selv. De ser vel for seg å melke 58 boost. En ingame shop for Classic versjonen av WoW kryper svært nærme nå også....

Dette er tjenester en «Classic» versjon ikke skal ha. Tragisk hvordan Blizzard håndterer spillene og kundene sine for tiden. 

Endret av Arbehsmann
Lenke til kommentar
Arbehsmann skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig bra at det kommer snart, men er kun 2 uker med pre-patch.
Dette gir folk liten tid til å nå 60 selv. De ser vel for seg å melke 58 boost.

Kanskje. En annen forklaring er at de har en stor oppdatering planlagt for Shadowlands i august. Om de hadde ventet med BC til juli/august ville den stjålet oppmerksomheten fra retail 

En annen mulighet er at Blizzard behøver en boost selv (flere abonnenter) før neste kvartalsrapport gis til aksjonærene.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar
2 hours ago, Gunfreak said:

Nå har ikke jeg spilt wow på mange år, og likte det aldri helt, var ikke mitt spill, men når de snakket om Classic, tenker jeg på at det skal være Classic altså WOW 1.0 uten NOEN expantions. 

Det var aldri snakk om 1.0, men siste patchen fra vanilla. Du bestemmer også selv om du vil ha med din character på en TBC server eller holde deg på en vanilla server. 

Lenke til kommentar
flabben2k skrev (2 minutter siden):

Hadde lyst å spille, men når du leser om ka ting vil koste blir jeg litt lei. 35$ per chr å transfere til tbc eller de andre pakkene til 40/70$...
 

Feil, du betaler ikke for å flytte char til tbc. Du betaler for å evt beholde en character i vanilla

Lenke til kommentar

For å være mer tydelig, så koster det ikke noe å transfer en char til TBC eller Classic. Det eneste som koster er klone servicen hvor du kan betale for å kopiere en char slik at du kan ha samme char på både TBC og Classic. Skal du ikke betale noe, MÅ du velge en av de for gratis, ikke begge to.

Lenke til kommentar
fjs skrev (1 time siden):

Feil, du betaler ikke for å flytte char til tbc. Du betaler for å evt beholde en character i vanilla

Litt avklaring: Du betaler ikke for å beholde karakter i vanilla.

Du kan velge helt gratis: Beholde karakter i vanilla ELLER la karakter bli med i BC-server.

Du kan i tillegg BÅDE beholde karakter i vanilla og flytte en klone av karakteren til BC. Dette koster penger.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar
Baldini skrev (7 minutter siden):

Sitter egentlig bare å venter wotlk classic. Den må jo bare komme hvis BC blir en suksess. Blizzard vet at wotlk-fans skriker etter å reise tilbake til northrend å forbli der fast.

Blir spennende å se om 2 års tid :)

det er ikke noen tvil om at dette kommer. 👍

Lenke til kommentar

Dette må ver med i kåringen over tidenes dårligeste dato på ein spill utgivelse. Var litt giret på TBC, men å gi det ut på sommeren er så fjernt. Blir neppe TBC for meg, ser forsåvidt at di fleste streamere også er sterkt imot datoen, skjønner ikkje heilt kossen det skal være mulig, menmen.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Classic er kun en melkeku.

De bruker ikke så mye tid på det, og med BC skal de ta betalt for ditt og datt
Mange kommer til å kjøpe boost, og nesten like mange kjøper deluxe edition, kanskje flere siden en får en mount til retail i pakken.

Så har vi det at man må betale for å beholde karakteren i Vanilla, samtidig som man vil spille BC.
Dette vil ikke kostet de noe, da de kopierer serveren, og du betaler for å låse opp karakteren din, så de gjør det kun for å melke mest mulig.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig der ja. Selv skal jeg ikke spille TBC grunnet endringene. Er nok mange som tenker det samme. De driver med korte løsninger som gir de gode kvartalstall. De har gått over til mer støtte for "ingameshop" brukerne. De driter rett og slett i spillet og tenker kun penger.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...