Gå til innhold

Lekkede bilder hevder å vise frem Battlefield 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Det første bildet, dersom det er denne "romraketten" som skytes opp fra rampen langt inn i bakgrunnen, så vil jeg være første bedreviter til å påpeke at det er rimelig usannsynlig med det skylaget og stormen som ligger over øya, at dethadde skjedd ;) 

Lenke til kommentar
13 hours ago, Andres said:

takk og pris, er oppriktig lei WW1 og WW2 scenarioer, derfor har jeg droppet også cold of duty sine siste spill, vender vi tilbake til nåtiden eller fremtiden så blir det stas.

Fancy, jeg lengter etter ett skikkelig solid WW2-spill med realistisk story. Med tanke på økt maskinkraft kontra den tiden da "alle" lagde WW2-spill, så kunne det blitt interessant med faktisk enorme slag, hvor man genuint er en av mengden!

Litt påvirket av at jeg spillte igjennom Brothers in Arms trilogien (som jo skulle være flere spill, spill 3 nevner jo tilgomed "to be continued"...) nylig. Enkelte ting fra spill tre gjør meg nysgjerrig på hvordan de ville klart å vist det håpløse med Bastogne på vinteren!

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar
Stoddart skrev (1 time siden):

Fancy, jeg lengter etter ett skikkelig solid WW2-spill med realistisk story. Med tanke på økt maskinkraft kontra den tiden da "alle" lagde WW2-spill, så kunne det blitt interessant med faktisk enorme slag, hvor man genuint er en av mengden!

Litt påvirket av at jeg spillte igjennom Brothers in Arms trilogien (som jo skulle være flere spill, spill 3 nevner jo tilgomed "to be continued"...) nylig. Enkelte ting fra spill tre gjør meg nysgjerrig på hvordan de ville klart å vist det håpløse med Bastogne på vinteren!

Jeg personlig syns at WW1-2 gønnere er for spesifikke og kjedelige. Dessuten så syntes jeg at en moderne krig er kulere en noen 20åringer som drar til Europa for drepe noen tyskere. 

Det hadde vært kult om noen lagde et spill basert på Operation unthinkable, men mest fordi jeg elsker alternativ historie. 

Lenke til kommentar
barezell skrev (11 timer siden):

veldig klar for nytt BF, men ikke helt overbevist at de fortsatt har det i seg å lage et skikkelig godt spill.

Er kjøretøyer tilsvarende BF4, så er mye gjort. Egentlig kunne de bare bygd videre på BF4 med nye kart, nye kjøretøy, nye moduser og oppdatert grafikk.

Attack heli, anti air, osv må være på plass skal dette være interessant for min del.

Jeg håper virkelig de går "all in" med kjøretøy.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...