Gå til innhold

Kreve erstartning fra Biltema? Verdt det. Hvordan stiller jeg?


Anbefalte innlegg

Hei. Har en kattepus på 5mnd. Den fikk i seg en fremend legeme som satt seg fast i tarmen. Dette ble opperet ut til et nette sum av 7000 kr. Fikk gjenstanden av dyrlegen og har leita huset rundt etter hva det kan komme ifra. Holdt på i nesten ei uke med dette uten å finne ut noe. 

Dette skjedde for ca 1 mnd siden. Katten ble frisk og normal igjen, men nå er det igjen samme driten. Spiser ikke og spyr opp alt. Jeg og min datter er sønderknust og igjen var den samme røde ballen som han spydde opp. Grunnet dårlig økenomi så har jeg ikke noe valg enn å avlive pus nå og dette er noe hverken jeg eller min datter synes er noe gøy. 

Igjen gikk vi begge huset rundt og leita, men denne gangen var det en grønn snor festa til den røde ballen. Da sa min datter at det muligens kom fra katta leika. Og vist F så stemte det. Dette er en leike vi fikk fra min eks som hun kjøpte på biltema. Når vi legger det katta spydde opp sammen med leika så passer det perfekt sammen. 

I desperasjonens time tenke jeg om det er noen jeg kan kreve av biltema. Kan jeg kreve erstartning? 

Jeg har selvfølgelig ingen kvitering men de selger enda samme leken hos biltema. 

https://www.biltema.no/fritid/kjaeledyr/katteutstyr/katteleker/katteleke-2000031825

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...