Jump to content
Sign in to follow this  
akelbo

Snowrunner durer inn på Steam og Switch i mai

Recommended Posts

Har mistet oversikten over hvor mange timer jeg har ratta rundt i søla med lastebiler i dette spillet. Overraskende vanedannende konsept :)

• Like 1

Digger spillet, men kjenner jeg er litt bitter fordi utviklerne ikke tar seg bryet med å unlocke framerate for PS5 og XSX. Uansett er det gode nyheter for Steam og Switch-brukerne.

Ja herlig spill, å komme seg ut av gjørmehølet og få levert den hengeren føles sååå godt :-)

Cracket dette spillet bare for å prøve. Kjøpte det så på Epic Games siden jeg likte tutorialen jeg selv ga meg selv. Men må veiene virkelig være SÅ jævlige mellom en fabrikk og en bensinstasjon? I starten har man jo bare highway-hjul og jeg føler jeg tråkler meg i hjel bare for å hente murstein i Alaska. Veien ut til Polar Base kan være jævlig, men må hele veien være sånn? Blir begrenset gøy å holde inn W i low gear.. Gleder meg til høyere levels og mudhjul.

27 minutes ago, TheMuck said:

Cracket dette spillet bare for å prøve. Kjøpte det så på Epic Games siden jeg likte tutorialen jeg selv ga meg selv. Men må veiene virkelig være SÅ jævlige mellom en fabrikk og en bensinstasjon? I starten har man jo bare highway-hjul og jeg føler jeg tråkler meg i hjel bare for å hente murstein i Alaska. Veien ut til Polar Base kan være jævlig, men må hele veien være sånn? Blir begrenset gøy å holde inn W i low gear.. Gleder meg til høyere levels og mudhjul.

Litt av poenget med dette spillet er vel å kjøre seg fast ;) frem med vinsjen..