Gå til innhold

Foreldre Klubben


Hveding

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi i Foreldre Klubben er nyoppstartet.
Vi ønsker å vokse, bli større og delta på turneringer på Esportal.no
Dette laget er dedikert rett mot oss som er foreldre, dårlig tid til data spilling, men fortsatt verdi setter den tiden vi har fårran pcen til noe vi elsker, nettopp det, gaming, spesifisert... CSGO.
Da vi som foreldre ofte har dårlig tid, ikke alltid vi kan delta osv, så ønsker vi langt flere medlemmer enn 5 stk slikt at vi alltid har et lag å stille med i turneringer, ladders osv.

Min egen kunnskap går tilbake til 2006, CS 1.6, spillet jeg elsket men aldri forlot, ja jeg var egentlig besatt i den tiden, å beholdt noe av skill nivået fra den tid til nå da CS alltid har vært et spill jeg lengter til.
Er du i samme båt å ønsker ha et seriøst lagt, noen som er i samme livssituasjon å spiller CSGO når du førsta setter deg fårran en pc skjerm, ja join laget!
Legg til Hveding på Esportal.no ( https://esportal.com/home ), så legger jeg deg til laget.
Må spille 5 matcher for å få rank, deretter er du med på å fritt delta på de turneringene som dukker opp, jeg melder laget på kommende turneringer, har vi fult lag å stille med, så kjører vi på, har vi ikke så er vi ikke med, værre er det ikke.
Dette er bare noe å fordrive vårs hobby og fritid på når vi ønsker, på noe som er litt mer seriøst enn en vanelig matchmaking på CSGO eller lignende med fremmede som ikke alltid er helt med.
Selv har jeg småbarn som jeg fort blir avbrutt med midt i en match, selv om det tilhører skjeldenhetene da disse turneringene pågår etter 1900-2000.

Som sagt, lag deg bruker på Esportal.no, legg meg til så legger jeg deg til laget.
Er du helt ubrukelig, så er du brukelig da ingen kan delta, vi alle er med! :D

Jeg selv streamer ofte når jeg spiller, så de kampene jeg spiller på Esportal.no blir ofte streamet da jeg er i et partnerskap med de.


Mvh Patrick.
*Vi har også logoer som er under utvikling*

175930766_10157847296411899_2506597285813272276_n.jpg

123.png

FK.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...