Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er den største aldersforskjellen du kunne hatt sex med?


Gjest 1cc48...af3

Anbefalte innlegg

Gjest 1cc48...af3

Inspirert av KG. Der svarer mennene 16 år på det laveste, og mennene bekrefter også at om den seksuelle lavalderen hadde vært lavere, hadde de gått lavere. 

Jeg regner med svarene er like her inne, men spør likevel. :) 

Anonymous poster hash: 1cc48...af3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 512d3...bc3

Da jeg var 25 hadde jeg sex med ei på 48 i fylla.
Da jeg var 34 hadde jeg sex med ei på 18 klin edru.
Har hatt sex med tre jenter på mellom 18 og 20 etter at jeg fylte 30.

Men den erfaring jeg har nå. Er "den perfekte" alder ca 25. Så jeg ville nok ikke godt spesielt under i dag. Ikke fordi det er moralsk feil. Men sex med ei på 18, som er relativt uerfaren og usikker er ikke like digg som med ei på 25, som gjerne er litt tryggere på seg selv og har litt mer erfaring. Jeg må være mye mer forsiktig med ei på 18-20. 

Hu på 48, det var bare jævli.... angrer på det. Shit happens. 

25 blir nok min "nedre grense" livet ut. 

 

Anonymous poster hash: 512d3...bc3

Lenke til kommentar
Gjest 3e070...79b

Kvinne 53 mann med størst aldersforskjell må være en mann som var 23 år yngre. Foretrekker de som er rundt 10-15 år yngre. Har aldri vært med noen eldre i mitt liv.

Anonymous poster hash: 3e070...79b

Lenke til kommentar

Enig med Dubious, selv om seksuell lavalder så er 18 +/- bittelitt der jeg vil føle meg komfortabel med. For meg så dreier det seg med om kjemi oss i mellom enn alderen i seg selv. Så teknisk sett kan hun være mye eldre enn meg også, kjemien er alfa og omega. Jeg tenner på personen i sin helhet, personligheten har mer å si enn kroppen for min del.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Jeg vil ha sex med den jeg finner tiltrekkende, og foreløpig er 27 års aldersforskjell det største. Dette er noe jeg hadde fordommer mot til nå, altså ikke sånn at det plaget meg at noen hadde stor forskjell. Ei i slekta mi er sammen med en 23 år eldre mann, men dette klarte jeg å overgå. Jeg er ikke sammen med han da, men håper jeg kanskje snart kan få orden på sakene. 

Lenke til kommentar
Gjest 7e0fe...09d
Gjest 7e0fe...09d skrev (Akkurat nå):

pluss og eller  minus 10 år. 

Anonymous poster hash: 7e0fe...09d

Ikke akkurat lett. Aldersforskjellen er større når enn er yngre.

At en 30-33 åring er sammen med en 18-20 åring er verre enn om enn 40 og 50 åring er sammen.

 

Anonymous poster hash: 7e0fe...09d

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...