Gå til innhold

Kan ikke koble til hjemmenettverket på Windows 7


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg opplevde et uvanlig alvorlig problem. Jeg kan ikke koble til internett på Windows 7-PCen min. Alt gikk bra, men fra i går kveld hver gang jeg prøver å koble Windows 7-PC-en min til hjemmenettverket, viser det feilen 'Windows Was Unable To Connect'. Jeg har prøvd å koble fra og koble til flere ganger, men har ikke tilgang til internett. Tidligere klarte jeg å løse nettverksrelaterte problemer ved hjelp av denne artikkelen, men denne gangen hjelper det meg ikke. Hva kan være problemet bak dette problemet? Kan noen veilede meg til å løse dette problemet? Enhver form for respons vil bli satt stor pris på.

Internet_issue.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KAn du si noe om hvilken PC dette er og hvilken ruter du har? 

Første tips vil være være å høyreklokke på nettverket i oversikten over tilgjengelige trådløsnett, og der velge at man skal "glemme" dette nettverket. Husker ikke helt hvordan dette var i Windows 7.

Tips ellers er vel å ikke bruke Windows 7 lengre.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 hours ago, NULL said:

KAn du si noe om hvilken PC dette er og hvilken ruter du har? 

Første tips vil være være å høyreklokke på nettverket i oversikten over tilgjengelige trådløsnett, og der velge at man skal "glemme" dette nettverket. Husker ikke helt hvordan dette var i Windows 7.

Tips ellers er vel å ikke bruke Windows 7 lengre.....

Apple. 😏 (eller Linux)

Endret av slijkie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...