Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama til kompisen har utrolig lyst på meg


Anbefalte innlegg

Er i en situasjon jeg ikke har vært så mye borti før. Har en kamerat som jeg har kjent i 3 år ca. Han ble sammen med dama si noen måneder etter vi ble kjent. Før de ble sammen var hun kjent som ei som ikke var vond å be når det kommer til sex. Vi er fra tid til annen på byen i en gjeng på 5 til 7 pers. I løpet av disse årene har hun vært utro mot kameraten min 2 ganger som vi vet, men av en eller annen grunn er de fortsatt sammen. Hun er ganske deilig og vi er gode venner. De siste gangene vi har hatt fest (hvertfall siste 5 gangene) har hun vært jævlig på meg, klår litt, sier Hu har vært tent på meg lenge og sender dirty meldinger når vi sitter tvers ovenfor hverandre på fest og sånt. Forrige fest ba hun meg inn på badet og vi klina en stund. Hun vil ha mer det veit jeg, men jeg er usikker på om jeg bør gå så langt med Hu. Hennes nærmeste venninne har kjønt at Hu er på meg å sånn, og Hu liker det ikke. 

Så hva burde jeg gjøre her i denne situasjonen?  Kompisen er helt sykt tålerang tydeligvis når Hu har vært utro tidligere. De har hatt pause i en halv uke de to gangene Hu var utro, så rett tilbake. Hun har også sagt på melding på fest med typen hennes på siden av Hu at jeg får velge mellom Hu og han.....  Jeg er litt lost her.... 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville aldri krysset den grensa med kompiser. Jeg har kun hatt 1 kompis som gjorde tabben å prøve seg på ei jeg var sammen med når jeg var borte i millitæret. Hun avfeide ham og vi er ikke kamerater lenger for å si det slik, nesa er kanskje litt skeiv.

Er man gode venner roter man ikke med hverandres følelser.

Endret av Theo343
  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Har noe lignede erfaring som Theo. 

Ligg unna følelsene til kompisen din. Går du videre vil det med all sannsynlighet bli sett på som et svik av deg, uansett hvor kåt hun måtte være. Det kan ødelegge forholdet til kameraten din og resten av vennegjengen. Det er ikke verd det !!

Med tanke på hva du skriver burde du kanskje sitte deg ned og ta en lang prat med kameraten din. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ribo skrev (10 minutter siden):

Har noe lignede erfaring som Theo. 

Ligg unna følelsene til kompisen din. Går du videre vil det med all sannsynlighet bli sett på som et svik av deg, uansett hvor kåt hun måtte være. Det kan ødelegge forholdet til kameraten din og resten av vennegjengen. Det er ikke verd det !!

Med tanke på hva du skriver burde du kanskje sitte deg ned og ta en lang prat med kameraten din. 

Kjønner, mener du si til kompisen at Hu er sånn som jeg beskrev Hu? Det kan bli tøft 

Lenke til kommentar
Gjest 26e50...264
Gjest888 skrev (44 minutter siden):

Så hva burde jeg gjøre her i denne situasjonen?  Kompisen er helt sykt tålerang tydeligvis når Hu har vært utro tidligere. De har hatt pause i en halv uke de to gangene Hu var utro, så rett tilbake. Hun har også sagt på melding på fest med typen hennes på siden av Hu at jeg får velge mellom Hu og han.....  Jeg er litt lost her.... 

 

 

Hvis de hadde pause de 2 gangene hun var utro, så var de ikke sammen og dermed ikke utro.

Men som de andre sier, vennskap er verdt mer enn å tømme pungen en ganger, selv om dama er fin. Det kan jo være at kompisen din ikke vet at dama hans har vært med andre heller.

 

Anonymous poster hash: 26e50...264

Lenke til kommentar

Er flere fisk i havet, akkurat den fisken ville jeg holdt meg unna. Hvis kompisen din er en rolig og stabil type, så ville jeg forklart hvordan dama hans later til å prøve seg på deg, men ville utelatt å fortelle det med klininga.  Ulempen ved at de går fra hverandre, er jo at hun kan fortelle han at dere har klina, det kan føre til litt komplikasjoner

Lenke til kommentar
Gjest 26e50...264 skrev (24 minutter siden):

Hvis de hadde pause de 2 gangene hun var utro, så var de ikke sammen og dermed ikke utro.

 

Anonymous poster hash: 26e50...264

Misstolkning der. Når Hu var utro trengte kompisen kun en halv uke før han hadde tilgitt Hu. Var ikke pause når Hu var utro

Lenke til kommentar

Mange gode svar her. Hu er ganske løs men jeg skal holde meg unna. Alle i vennegjengen mener de burde slå opp når forholdet er som det er, blir vel til at jeg lar de deale med sitt også blir jeg på sidelinja i denne situasjonen. 

Budskapet er mottatt, SKAL LIGGE UNNA HU 

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest888 skrev (14 minutter siden):

Mange gode svar her. Hu er ganske løs men jeg skal holde meg unna. Alle i vennegjengen mener de burde slå opp når forholdet er som det er, blir vel til at jeg lar de deale med sitt også blir jeg på sidelinja i denne situasjonen. 

Budskapet er mottatt, SKAL LIGGE UNNA HU 

 

Tenker det er en god og fornuftig konklusjon, så sant du ikke mener at du og denne dama er "meant to be". Slik du beskriver henne så tviler jeg på at det er din intensjon, og da blir det bare kortvarig moro, som igjen kan gå utover forholdet til kompisen din og hva de andre i vennegruppen tenker om deg. Finn deg noe annet du :) 

Endret av Baranladion
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (1 minutt siden):

Tenker det er en god og fornuftig konklusjon, så sant du mener at du og denne dama er "meant to be". Slik du beskriver henne så tviler jeg på at det er din intensjon, og da blir det bare kortvarig moro, som igjen kan gå utover forholdet til kompisen din og hva de andre i vennegruppen tenker om deg. Finn deg noe annet du :) 

Ja, ville nok ikke blitt noe særlig på langsikt nei

Lenke til kommentar
Gjest888 skrev (På 26.4.2021 den 10.13):

Kjønner

Mye kjønn her ja. ;) :p

Nå har du ikke sagt hvor plagsom denne kameraten din er. Det kan jo hende du bare leter etter grunner for å bli kvitt han og ønsker at det skal være hans valg å avslutte vennskapet..

Men seriøst, dropp snøret i bånn med dama til kompisen. Det blir utrolig mye sure miner og uggenhet ut av det. Ikke bare ovenfor han, men det kommer til å sette seg i minnet til hele venneflokken. "Gjest888 er en slu sviker"

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest d0c95...9a9

Riktgnok gammel tråd, men er det slik at det i det hele tatt vurderes om man skal ligge med dama til kameraten sin? At man må ta til nettet for å høre om folk syns det er greit. Det er et håp om å få seg noe, siden han har tolerert utroskap før?

Hvor i all verden er det moralske kompasset? Om det så ikke er dama han gifter seg med, så vil alltid sviket du eventuelt ville gjort mot din kamerat vært der. Selv om det sviket kanskje hadde redda han for mye tristesse med henne fremover, så ville det i mine øyne vært en enda verre handling av deg enn av henne faktisk. For øvrig har du allerede gått langt over streken vi å la henne klå og kline på badet. 

En kamerat ville selvsagt passet på sin venn og ikke (vurdert å) hatt seg med dama hans. Det burde si seg selv!
 

Anonymous poster hash: d0c95...9a9

Lenke til kommentar
Gjest888 skrev (På 26.4.2021 den 9.36):

Er i en situasjon jeg ikke har vært så mye borti før. Har en kamerat som jeg har kjent i 3 år ca. Han ble sammen med dama si noen måneder etter vi ble kjent. Før de ble sammen var hun kjent som ei som ikke var vond å be når det kommer til sex. Vi er fra tid til annen på byen i en gjeng på 5 til 7 pers. I løpet av disse årene har hun vært utro mot kameraten min 2 ganger som vi vet, men av en eller annen grunn er de fortsatt sammen. Hun er ganske deilig og vi er gode venner. De siste gangene vi har hatt fest (hvertfall siste 5 gangene) har hun vært jævlig på meg, klår litt, sier Hu har vært tent på meg lenge og sender dirty meldinger når vi sitter tvers ovenfor hverandre på fest og sånt. Forrige fest ba hun meg inn på badet og vi klina en stund. Hun vil ha mer det veit jeg, men jeg er usikker på om jeg bør gå så langt med Hu. Hennes nærmeste venninne har kjønt at Hu er på meg å sånn, og Hu liker det ikke. 

Så hva burde jeg gjøre her i denne situasjonen?  Kompisen er helt sykt tålerang tydeligvis når Hu har vært utro tidligere. De har hatt pause i en halv uke de to gangene Hu var utro, så rett tilbake. Hun har også sagt på melding på fest med typen hennes på siden av Hu at jeg får velge mellom Hu og han.....  Jeg er litt lost her.... 

Bros before hoes.

Men han kompisen din trenger seriøst å ta seg sammen. Hva skal han med ei som er notorisk utro? Med mindre han bare bruker henne til sex og ikke egentlig bryr seg om andre også forsyner seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...