Gå til innhold

CD Projekt RED refunderte 30 000 eksemplarer av Cyberpunk 2077


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke rart det, når datoen for å få refundert det var rimelig kort. 

Kjøpte det til PS4 og innså at det var svindel. Solgte det med et lite tap og innså at jeg aldri kjøper et spill fra CDPR igjen.

Og Witcher 3 er mitt favorittspill gjennom tidene, så dette var et ballespark av dimensjoner. 

Lenke til kommentar

Prøvde selv å få dette søppelet her refundert, men det fikk jeg ikke. Jeg var tydeligvis ikke oppdatert på steam sin refund policy, så får vel ta det på min egen kappe.

All lyst og motivasjon til å spille spille forsvant etter timevis med kuking med å få det til å kjøre, men gav opp. Tenker man får gi det ett års tid med lappesaker før man gyver løs på ny :)

Lenke til kommentar

Mhm, ja jøss. Steam nektet jo refusjon i starten. Launch day. Til blandt annet meg, som så problemene og det totale mangel på innholdet som skulle ha vært der. Men det var jo smarte da. For du måtte game litt for å oppdage mye av dette. Da er det for sent få refusjon.

Får kose meg med dette om 3-4 år. Samme som med NMS 😂

Lenke til kommentar
On 4/23/2021 at 4:02 PM, X_Prez_Nixon said:

Playstation-tallene er helt sikkert enorme. CP fungerte jo nesten ikke på ps4. Kan selv bekrefte mange crashes på ps5. Er en grunn til at Sony fjernet hele spillet

Grunnen til at Sony fjernet det var fordi de ikke hadde noe system for refusjon hvor spillet fortsatt var til salgs. Sony selger mye verre ting enn Cyberpunk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...