Gå til innhold

ANMELDELSE: Nier Replicant ver.1.22474487139...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte nier automata, og måtte bare refunde hele greien. Klarte bare ikke å like kampsystemet, det var helt grusomt. Veldig synd, for eg likte alt annet.

Og det samme med witcher 3, elendig følelse når eg brukte kampsystemet.

Kommer fra cs/starcraft/dota, så eg er kanskje litt kresen når det gjelder presisjon og kamerastyring.

Lenke til kommentar
kenjaminn skrev (14 minutter siden):

Jeg er litt forvirret - er dette en oppfølger til Nier: Automata?

Nei det er original spillet, automata var oppfølgeren.

Det originale Nier kom i to utgaver, i den vestlige utgaven spiller man som en eldre mann, far til en ung jente. I den japanske utgaven spiller man som broren til jenta. Spillet kom aldri til pc, dette er den japanske utgaven de har laget en ny utgave av og slippes i til pc og konsoller.

Lenke til kommentar
hatredFan911 skrev (29 minutter siden):

Kjøpte nier automata, og måtte bare refunde hele greien. Klarte bare ikke å like kampsystemet, det var helt grusomt. Veldig synd, for eg likte alt annet.

Og det samme med witcher 3, elendig følelse når eg brukte kampsystemet.

Kommer fra cs/starcraft/dota, så eg er kanskje litt kresen når det gjelder presisjon og kamerastyring.

Akkurat det har gjort meg litt skeptisk til å gå inn i The Witcher og Nier. Kampsystemet er noko av det beste med From Software sine spel, og gameplay er ein viktig del av eit spel for meg. Om det ikkje fungerer så blir fort frustrasjonen nok til å avinstallere.

Presisjon er ikkje nødvendigvis så viktig, men at det er engasjerande, gode kontroller og helst litt utfordrande på ein god måte. From Software har gjort veldig mykje riktig på det området.

Lenke til kommentar
hatredFan911 skrev (46 minutter siden):

Kjøpte nier automata, og måtte bare refunde hele greien. Klarte bare ikke å like kampsystemet, det var helt grusomt. Veldig synd, for eg likte alt annet.

Og det samme med witcher 3, elendig følelse når eg brukte kampsystemet.

Kommer fra cs/starcraft/dota, så eg er kanskje litt kresen når det gjelder presisjon og kamerastyring.

Kjøpte du det på PC? Spillet var vel i grunn helt ødelagt der.

Lenke til kommentar
Zeph skrev (54 minutter siden):

Akkurat det har gjort meg litt skeptisk til å gå inn i The Witcher og Nier. Kampsystemet er noko av det beste med From Software sine spel, og gameplay er ein viktig del av eit spel for meg. Om det ikkje fungerer så blir fort frustrasjonen nok til å avinstallere.

Presisjon er ikkje nødvendigvis så viktig, men at det er engasjerande, gode kontroller og helst litt utfordrande på ein god måte. From Software har gjort veldig mykje riktig på det området.

Kampsystemet i Nier Automata er jo kjempe bra? Witcher 3 er en av mine favoritt spill gjennom tidene, kampsystemet der er helt ok, men ikke det beste, men på ingen måte ødelagt. Men witcher sin verden og historie er så overlegent alt annet jeg har prøvd, at et medium bra kamp system overlever jeg.

Lenke til kommentar
GrinderX9 skrev (3 minutter siden):

Jeg har det på steam, husker ikke hva det var, men jeg endte opp med å måtte ha det i windowed mode, bortsett fra det opplevde jeg 0 problemer med pc versjonen.

Ved release var Automata fullstendig uspilbart på PC, en av det større "bugsa" var at det ikke var mulig å spille det på høyere oppløsning enn 720P du MÅTTE bruke FAR modden for å ha en brukbar opplevelse på PC i det heletatt. 

Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (1 minutt siden):

Ved release var Automata fullstendig uspilbart på PC, en av det større "bugsa" var at det ikke var mulig å spille det på høyere oppløsning enn 720P du MÅTTE bruke FAR modden for å ha en brukbar opplevelse på PC i det heletatt. 

Hmm, jeg spilte det litt når det kom, men la det fra meg ganske fort. Var først ett år senere jeg tok det opp igjen og ble oppslukt av det. Så du har sikkert rett. Jaja, uansett var min opplevelse med spillet på pc helt grei.

Lenke til kommentar

Handla det først på Steam selv. Spilte igjennom én gang. Følte spillet var mye bedre på PS4 Pro med demoen friskt i minnet, så ble handlet der og. Og så satt man der med den ene gjennomspillingen etter den andre og elsket livet :D

Blir spilt på PS5 i dag! Greier ikke vente til over helga :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Spilte igjennom Automata for første gang i går og synes personlig det er kraftig overvurdert. Likte musikken og karakterene,men verden syntes jeg var litt kjedelig å utforske. Skal like vel spille gjennom det flere ganger. Har forøvrig begynt på Nier replicant på PC, virker lovende. Likte godt Nier da det kom ut for 11 år siden også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...