Gå til innhold

Vi som har Bestillt Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC Fra Elkjøp, ordrestatus/oppdateringer


Anbefalte innlegg

BadCat skrev (1 minutt siden):

Hva om man er vellykket og er heldig med >=2/3? Bedre å ha troen i livet enn at 99% av muligheter er for gode til å være sanne. I så fall blir det kun i eget hode.

Ja, jeg har slått til på mange sånne "gode" tilbud jeg altså, noe har jeg fått mens andre ting har jeg ikke fått, men prøver gjør jeg. :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å ha det klart -> At nettbutikkene kansellerer bestillinger uten støtte fra loven er en uting. Og trolig har en gode muligheter til å vinne om en gidder å ta saken til forbruker rådet. Desverre er det ikke så mange som prøver seg på det da dette tar altfor lang tid.

 

Jeg synes det heller er viktigere å fokuserer på våres rettigheter når det gjelder feil på vare, doa, defekt, dårlig/manglende thermopads ++ og noen av butikkers praksis å kun tilby pengene tilbake. Ser ut til at folk aksepterer penger tilbake for lett..  I gamle dager kunne en være fornøyd om en fikk tilbake penger. Og normalt vil prisen på produkter over tid synke...  det motsatte skjer på skjermkort...

 

Begge er viktig. Om en skulle gått til søksmål mot f.eks. elkjøp/komplett/proshop  så burde en/de/dere trekke frem at disse butikkene bryter forbrukerkjøpsloven på flere områder og at dette tydeligvis er gjennomgangstonen når folk bestiller på nett. Om en går til en fysisk butikk så får en vanligvis ny vare tilbake,  hvis det er tomt så hender det at butikken tilbyr penger tilbake, vil kunden ha ny vare og må bestille så protesterer de ikke på det. ->

Kanskje vi må begynne å handle via butikkene istedenfor.. bli gammeldagse for å få rettene våres oppfyllt...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (7 minutter siden):

Ikke fått kvittering/kansellering på mail enda

Det er egentlig ganske latterlig. E-posten som liksom skal fortelle meg at kjøpet er kansellert heter "Elektronisk kvittering på ditt kjøp 22.04.21 Elkjøp"

Kjære kunde,
Takk for at du valgte å handle hos oss.
Etter avtale sender vi deg din kvittering på e-post, slik at du enkelt kan arkivere den.
Om du har kjøpt en forsikring for ditt produkt kan du finne forsikringsvilkårene her.
Hvis du skulle ha spørsmål om produktet ditt eller andre ting, er du velkommen til å 
kontakte vårt supportsenter.

Vennlig hilsen

Elkjøp
https://www.elkjop.no

Patetisk

Endret av jolieber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...