Gå til innhold

Ny Europeisk superliga. Blir det en realitet?


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
knipsolini skrev (4 minutter siden):

Merkelig stille fra klubbene så langt. Liverpool med én oppdatering på IG i dag, en standard pre-match oppdatering. Eierne overlater det vel til manager og spillere å ta støyten. 

Ansatte i klubbene må være så inni helvete forbanna nå. Tenk å være pressesjef eller ansatt i medieavdelingen i Liverpool og få dette her i fanget kvelden før match. Lite trolig at mange utenfor styrerommene har visst noe om dette i særlig tid før i går. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
knipsolini skrev (11 minutter siden):

Merkelig stille fra klubbene så langt. Liverpool med én oppdatering på IG i dag, en standard pre-match oppdatering. Eierne overlater det vel til manager og spillere å ta støyten. 

Tuchel hadde pressekonferanse for en god time siden, det gikk omtrent som forventet, masse spørsmål om ESL, før pressesjefen måtte sette foten ned, som blitt etterfølgt av noen lurespørsmål som forsatt dreide seg om ESL.

Forstår ikke hvordan trener og spillere skal kunne fokusere på kampen i morgen.
Men for ærlig, så betyr vel ikke kampen noe heller lenger...

Lenke til kommentar
knipsolini skrev (2 timer siden):

Har ikke lest mange andre enn deg med disse meningene, så kan jo være at du ikke forstår betydningen av dette? Evt er fotball for deg å se et par storoppgjør i året, så dette er bare bra? 

Så eg bør mene og tenkje som alle andre? Heie sauflokken! 

Lenke til kommentar
Sitat

He said: "If I had a clear opinion I wouldn't mention it, but it's too early to judge it and there are way too many opinions out there.

"I'm an employee of this club and I trust this club. My job is very clear so I'm maybe not the right person to ask.

"I understand there are many emotional reactions out there but I honestly don't know enough to judge it. I don't know the details. I was not involved in this decision making and nor were my players."

 

Lenke til kommentar
aomt skrev (18 minutter siden):

Så eg bør mene og tenkje som alle andre? Heie sauflokken! 

Du skal jo få lov til å mene hva enn du mener, har aldri sagt noe annet. Men det var svar til din påstand om at vi "hyler som småjenter fordi vi ikke ønsker noen forandring", og disse endringene har lite å si. Så jeg lurer fortsatt på hvorfor du mener dette, om du enten ikke helt forstår hva det går ut på, eller om du har en annen "mildere" interesse for fotball, type se storoppgjørene i CL samt EM og VM. For all del, det er interessant at du har en annen mening enn de fleste andre, men det hadde vært interessant å vite hvor du kommer fra. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (4 minutter siden):

De kan jo fjerne sånne vanskelige regler nå som de har all makta.

Jeg gjetter på at vi får kortere omganger slik at de får plass til mer reklame i løpet av en kamp.

4*20 min feks?

Aaah, det aspektet har jeg ikke engang tenkt på. Klart det blir flere omganger for å få inn mer reklame. Lettkledde chearledere og stadion fylt opp av plastikksupportere. Gleder meg til å oppleve det hele. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...