Gå til innhold

NAD C338 eller Denon DRA-800H


Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte tiden var inne for å oppgradere til et litt mer moderne system enn min gamle BOSE lydplanke. Vil ha et system hvor jeg enkelt kan spille av fra for eksempel Spotify fra telefonen (både mulighet for bluetooth og chromecast/Spotify connect er kjekt) samt lyd fra TV.

God lyd er selvsagt viktig, og har vel egentlig bestemt meg for B&W 607S2 Anniversary Edition som høyttalere. Spørsmålene er som følger:

*Burde jeg velge NAD C338 eller Denon DRA-800H som forsterker? Denon har mest funksjonalitet, men hvilken er best lydmessig?

*Burde jeg supplere med en sub, for eksempel B&W ASW608 for å få litt ekstra fylde og trøkk til både musikk og film/TV?

 

Jeg har egentlig strukket budsjettet alt for langt allerede hvis jeg skal ha med sub'en, så ønsker ikke fordyrende forslag, men takknemlig for alle kommentarer og forslag 🙂

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

om du tenger og ta turen på Hifiklubben hadde jeg spurt om og høre på de aktuelle alternativene.

Høytalrene er jo fra kjent og kurant merke så burde være lite og utsette på de, men det skader ikke lytte på både dyrere og billigere, kan komme overaskelser på hva du liker best . 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg gikk for NAD C338 forsterker, B&W 607S2 Anniversary Edition høyttalere og B&W ASW610 sub. Veldig fornøyd så langt. Ikke så sikker på om naboene er like glad i sub'en som meg da (neida, er ganske snill, og det er veldig bra lydisolert her) 🙂

 

Endret av Nukleosid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...