Gå til innhold

Test av Volkswagen ID.4: Denne SUV-en kan bli den nye folkevogna


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man ikke får til skjerm og software kan man likegjerne holde seg til 90 talls trykkknapper og en enkel radio. Dernest en skikkelig holder for å montere ipaden på dashbordet, med en jack-plug til høyttalerne. Tenk så mye tid og penger de kunne spart på å lage bilen, og så mye frustrasjon de kunne spart kundene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Trestein skrev (1 time siden):

Ser han Murno fyren legger ut videoer om Id4.Hysterisk morsomt. Han er den eneste jeg har sett som ikke har klart å finne gps navigasjon i denne. 

Hvorfor snakke om Munroe(?), kan du ikke heller snakke om denne artikkelen? De hadde mye å si om navigasjonsløsningen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kahuna skrev (9 timer siden):

Hvorfor snakke om Munroe(?), kan du ikke heller snakke om denne artikkelen? De hadde mye å si om navigasjonsløsningen..

Så teslabjørns video av systemet. Det ser ut til å fungere. Man kan til og med legge inn waypoints. Har kjørt mange ulike biler jeg har leid på flyplasser. Dette ser ikke spesielt komplisert ut. Mye være å hente en leiebil i Spania eller Polen når man ikke forstår en dritt av hva som står før man klarer å endre språk.
 

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Trestein skrev (2 minutter siden):

Så teslabjørns video av systemet. Det ser ut til å fungere. Man kan til og med legge inn waypoints. Har kjørt mange ulike biler jeg har leid på flyplasser. Dette ser ikke spesielt komplisert ut. Mye være å hente en leiebil i Spania eller Polen når man ikke forstår en dritt av hva som står før man klarer å endre språk.

Har du lest *denne* artikkelen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
AJ830V5V skrev (10 timer siden):

Det viktigste for å bli klassifisert som SUV er vel at den er håpløs på veien, og ubrukelig i terrenget.  Ser ikke hva batteriet gjør fra eller til. 

Hensikten er vel ikke å kjøre i terrenget. 
 

Stor plass samt mulighet for å kjøre på dårlige grusveier med høy bakkeklaring og lang fjæringsvei er vel normen. Normalt er det ikke lov å kjøre i terrenget i Norge 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...