Gå til innhold

Bachelor finans


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, 

Det er litt vanskelig å gi deg konkrete råd, om du ikke utdyper hva som eventuelt trigger med en bachelor i finans og hvilke andre retninger du vurderer. En bachelor i finans er lurt, men sammenlignet med en del andre linjer på BI så er den litt mer spisset. Det kan være lurt om du har noen tanker eller drømmer om hva du skal bruke graden til på forhånd. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

En studie som går ut på å lære seg litt om økonomi og styring virker veldig interessant fordi det viser litt hvordan forretning og penger fungerer. Det kan både være lærerikt og lurt hvis man skal tjene penger selv. Jeg har selv lært litt om dette de siste årene og kan personlig si at det er veldig kult. Etter å ha lest gjennom artikler som: https://www.finanssenteret.as/hva-er-direkte-kostnader-definisjon-av-direkte-kostnader-ordliste/ så fikk jeg vite dypere hva som er viktig å tenke på dersom man skal spare eller tjene penger. Fortsett å se nærmere på utdannelsen din, men jeg kan virkelig anbefale å drive med økonomi. Det kan være en jobb og en hobby på siden.
 

Endret av CarlEdmunds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...