Gå til innhold

Audi Q4 e-tron kommer til sommeren – koster fra 400.000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående head-up: lurer på om denne også har "Intersection detail map" slik som e-tron 55. Det betyr at pil og numerisk avstand (som vises til venstre på bildet) byttes ut med et kartutsnitt når man kommer 500 meter fra krysset. 
Dette er en helt ubrukelig feature. I stedet for en klar og tydelig anvisning får man opp et uoveriktlig kart (som viser masse detaljer og sideveier i nærheten). Rundkjøringer blir spesiellt uoversiktlig, er ikke lett å se hvilken utkjørsel man skal ta. 
Enkle grafiske symboler fungerer veldig mye bedre. Håper ingeniørene hos Audi ikke viderefører dette tullet.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hårek skrev (9 timer siden):

Angående head-up: lurer på om denne også har "Intersection detail map" slik som e-tron 55. Det betyr at pil og numerisk avstand (som vises til venstre på bildet) byttes ut med et kartutsnitt når man kommer 500 meter fra krysset. 
Dette er en helt ubrukelig feature. I stedet for en klar og tydelig anvisning får man opp et uoveriktlig kart (som viser masse detaljer og sideveier i nærheten). Rundkjøringer blir spesiellt uoversiktlig, er ikke lett å se hvilken utkjørsel man skal ta. 
Enkle grafiske symboler fungerer veldig mye bedre. Håper ingeniørene hos Audi ikke viderefører dette tullet.

 

På de fleste biler kan man vel konfigurere selv hva man ønsker i hud. Mener jeg har sett at man kan velge om man vil ha det helt avslått, kun hastighet , ev fartsgrense eller skilt /navigasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hårek skrev (Akkurat nå):

Ja, det kan man. Og det finnes veldig mange andre innstillinger man kan endre på. Men det er ingen mulighet til å velge bort dette kartet og få symboler istedet. 

Det var kun piler som ble vist under presentasjonen av denne bilen. De flytter seg fra venstre side til høyre side og peker ut fremfor inn der man skal ta utkjørselen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
AL123 skrev (12 timer siden):

Hdde det vært bedre om den kostet 700k, og at en ikke hadde anledning til å velge hvilket tilbehør en ville ha selv?

 

Man kan jo bare se her. Noen liker ikke hud. Bare å fjerne det om man ikke ønsker det. Noen vil ha stoff seter, andre skinn, noen ønsker massasje. Slik er det med andre ting også. 

Men så er det noen da som ikke klarer å komme gjennom en konfigurator fordi det er for komplisert. Det er jo ofte Flere hundre ulike kombinasjoner man kan velge. Fint det finnes biler for dem også.

Sist jeg kjøpte ny bil la jeg på utstyr for ca 100 000kr. Da fikk jeg de lysene jeg ville ha, skinn , sportsseter , ratt, ambient lys, helelektrisk hengerfeste aut gear osv

Men jeg valgte bort mye. Kunne sikkert ha brukt 200 000kr til. Poenget var at jeg hadde et valg som kunne gjort bilen 100 000 billigere eller 200 000kr dyrere. 
 

Ville aldri ha kjøpt den bilen for 750 000kr

For 500 000kr var den helt ok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...