Gå til innhold

Hvordan verver dere flest mulig effektivt til vervekampanjer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke plag venner og familie med slikt. Opprett noe på sosiale medier, få følgere og så få de til å bruke din affiliate marketing.

Personlig programmerer jeg en del som krever forskjellige adaptere(modbus/ethernet, han port slave/usb). Da kan jeg både selge software og hardware via affiliate marketing. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

I vennegjengen min synes vi verving er gøy. Har blitt vervet til både Miraiex og Binance, og bestilt et bankkort i tre. Kan skjønne at det ikke er så gøy om man må ut med penger, men forstår ikke hva som er galt med verving der mottaker ikke må betale noe?

Lenke til kommentar

Husker Lockerz, hvor du fikk poeng for å verve folk, som du kunne "redeeme" for å kjøpe diverse stash noen få kvelder i måneden. Jeg var veldig aktiv og verva mange venner og familiemedlemmer. Hele greia var jo bare en stor pyramide.

Nå unngår jeg aktivt alt av verving. Om jeg vil registrere meg et sted så er det på egne premisser. En forespørsel fra noen hvor de spør om de kan verve meg gjør at jeg totalt mister respekten for vedkommende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...