Gå til innhold

FBI hacker Exchange-serverne til andre for å fjerne bakdør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helm skrev (6 timer siden):

Uavhenging av motivasjonsfaktorer så er det vel bra at de fjerner bakdører? Min skepsis forsvant da jeg leste artikkelen. Exchange er vel noe lignende på Outlook?

Forutsatt at de ikke plantet sine egne bakdører. :whistle:

Vel, der nevnte du jo selv en meget sannsynlig "motivasjonsfaktor". Nettopp derfor burde ikke FBI få lov å gjøre slikt, og spesielt ikke fullstendig i det stille for det selskapet det gjelder. For å si det sånn, "all my spider senses are ticking"...

Lenke til kommentar

Absolutt not cool.

Hvis de her servere Staten har sett seg ut er så automatiserte, eller ignorerte, men fremdeles kjører, burde Staten være høflige og sende eieren et brev med advarsel om å fikse problemet. Hva blir det neste? At mattilsynet låser seg inn for å sjekke datoen på min gamle ketchup-flaske?

En fryktelig gråsone. Har den først fått en dommergodkjennelse er det kort vei for å gjøre noe lignende igjen, og det behøver ikke være i ‘godhetens tjeneste’ neste gang.

Håper i det minste de la opp en ny skrivebordsbakgrunn: «FBI was here».

Endret av Sandormen
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...