Gå til innhold

David sovnet midt i CS:GO-kamp – våknet og vant runden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aapenbart skrev (1 time siden):

Ja, siter gjerne der hvor du ser at han har inntatt 18 enheter på en time? Kanskje du skal lese tråden selv? :)

Han sa selv at han hadde drukket 18 enheter. Jeg spurte om han hadde tatt de i løpet av en time. Jeg har aldri sagt han har tatt de ila én time. Har du leseproblemer?

Lenke til kommentar

Ville egentlig ikke kommentere på denne artikkelen da jeg synes det er ikke sak men velger å gjøre det pga kommentarene. Nå virker det jo klart at denne videoen er ekte. Men den er ikke veldig overbevisende ved kun å se den. Folk har gått mye hardere til verks for klikk før. Slutt å henge ut folk som er skeptiske. Så noen kommentarer her i natt at vedkommende ikke har venner osv. Disse er antagelig kompiser av han i videoen? Hvorfor er den videoen er en nyhet i det hele tatt er beyond med. Men jeg har ingen venner.

Lenke til kommentar
Peteguy skrev (7 timer siden):

Ville egentlig ikke kommentere på denne artikkelen da jeg synes det er ikke sak men velger å gjøre det pga kommentarene. Nå virker det jo klart at denne videoen er ekte. Men den er ikke veldig overbevisende ved kun å se den. Folk har gått mye hardere til verks for klikk før. Slutt å henge ut folk som er skeptiske. Så noen kommentarer her i natt at vedkommende ikke har venner osv. Disse er antagelig kompiser av han i videoen? Hvorfor er den videoen er en nyhet i det hele tatt er beyond med. Men jeg har ingen venner.

haha, de har til og med opprettet nye brukere for å forsvare klippet og angripe meg. "Ingen liker oddeh", "oddeherboomer" og hele forumtråden som er i mot meg har vist vært innom profilen min. Morsomt. De kan tydeligvis ikke svare på kritikk på en sivilisert måte, men det kan man vel ikke forvente av mindreårige.   

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...