Gå til innhold

Prøver å finne en gammel barne/ungdoms serie/film


Anbefalte innlegg

Når jeg var mindre(2010+, husker ikke helt) husker jeg å ha sett en serie på NRK, eller en annen barnekanal, som handlet om en eller annen øy, som det var en høvding som sov i, altså han var hele øya, liksom at sjelen hans var inni den, og det pleide å være en eller annen uro som denne øya skapte(kommer mer inn på det litt lenger ned) og i det lokale stedet skulle de ha en utbygging på akkurat den øya, da er det en jente som har flere episoder med drømmer osv som jeg tror omhandlet øya og sånt No. Hun fikk hjelp av en gammel fyr som bodde nede ved en skur ved vannet, og når det begynte å bli uro i området (tipper at det er øya med mannen) så spiller han på en fløyte og allt roer seg ned etter hva jeg husker. Disse to hsr en ganske anstrengt forhold men det blir bedre mot slutten. Jeg mener også å huske at øya var en eller Annan maori/polyesisk (vet ikke hvordan man skriver det)  høvding, og at de i serien så ut som at de var fra new Zealand. Det er omtrent allt jeg husker fra serien / filmen, nå lurer jeg bare på om noen vet navnet på filmen/ serien? Vil gjerne finne den igjen. 

P. S. Nå som jeg går igjennom tankene kan det hende at den gikk på en annen barnekanal, nickelodeon, xd greiene osv. 

Om det er noen andre spørsmål angående serien/filmen kan jeg gjøre så godt jeg kan for å svare på de. 

Let the hunt begin! 

Endret av Motorisert skje
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...