Gå til innhold

Leveringstider fra EK?


AndersT2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RRhoads skrev (24 minutter siden):

Kjenner meg ikke igjen i 10-12 dager. Tror det har tatt 2-3 dager for min del.

Får håpe det er nærmere 2-3, men det er vel med DHL? Utstyret gikk fra Slovenia onsdag/torsdag forrige uke.

Pleier de å levere hjem? Fikk det på sporingen, bestilte kun tregeste fart, glemte å huke av for kjappere da jeg hadde glemt noe og la til en ting til før jeg sjekket ut.

Lenke til kommentar
AndersT2 skrev (9 minutter siden):

Får håpe det er nærmere 2-3, men det er vel med DHL? Utstyret gikk fra Slovenia onsdag/torsdag forrige uke.

Pleier de å levere hjem? Fikk det på sporingen, bestilte kun tregeste fart, glemte å huke av for kjappere da jeg hadde glemt noe og la til en ting til før jeg sjekket ut.

Ja, stemmer det. Jeg brukte DHL da det ikke utgjorde noe særlig stor forskjell med tanke på pris. Bestilte ganske mye.

Lenke til kommentar
AndersT2 skrev (3 timer siden):

Bestilte for full PC, var nesten dobbel pris for DHL, men glemte å huke av.

Får håpe vekten som er oppgitt er etter volum, og ikke fysisk vekt, 10Kg er nokså mye ekstra inn i ett kabinett :D

Det var du som skulle ha 2x360?

Jeg har det selv og kjøler et 3090 og 3900x med det. Skjermkortet blir en del lettere uten den store kjøleren. Og mye mindre, på størrelse med et skjermkort fra 90-tallet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

🤣

Null problem. Fikk den i hus samme dag jeg fikk 5950x, så gjorde ikke noe.

Greit å få det inn hvis noen søker senere. Min traff nok helgen i Slovenia som mulig gjorde litt forskjell, og alt går jo relativt tregt om dagen, uten at jeg har merket det. Gått kjappere fra Proshop i danmark enn normalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...