Gå til innhold

Verdi - god pc med 2080S, 3700X, x570 mv?


Anbefalte innlegg

Hei!

Var veldig heldig og tok hjem førstepremien i en konkurranse og har en ny pc med en vannkjølt rtx 3070 på vei hjem. Dermed trenger jeg ikke lengere min "gamle" pc og den skal få gå for salg, men er veldig usikker på hva som er en rimelig pris så håper på litt hjelp her.

Spesifikasjon for pc'n. Har også notert innkjøpspris og dato for det som kann være relevant. Bruker denne fremst til spilling i 1440p på høyeste settings men også til jobb med adobe-suiten. Skjerm beholder jeg så det er kun pcn som skal vurderes. På forhånd takk!!

AMD Ryzen 7 3700X 3500kr August 2020

Asus Tuf Gaming x570-plus hodekort 2200kr

ASUS GeForce RTX 2080 SUPER 8GB ROG Strix OC - Kjøpt begagnet i august 2020. Er ursprunglig kjøpt i aug 2019. Kvittering medfølger.

HyperX Fury DDR4 3600MHz 16GB 1000kr August 2020

Seasonic Focus+ 750W 85+ GOLD PSU 1200kr

Crucial MX300 2.5" 7mm 525GB SSD 1200kr
Kingston KC600 512GB SSD 1000kr
Kingston 240GB SSD 600kr

Fractal Design Define 7 Compact White 1299kr Desember 2020
NH-D15 Vifte 950kr Desember 2020

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stu1 skrev (8 timer siden):

Formelen går som følger:

90% av original kjøpesum i det du bærer det ut av butikken.

50-60% etter 1 år

35-45% etter 2 år

30% etter 3 år

10-30% etter 4-6 år.

Ikke helt umulig at det kan være en hyggelig approximering, dette her.

Fast med bristen på skjermkort som er idag føler jeg at det ikke kan appliseres akkurat på den produkten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk for responsa!

Den går for salg først da jeg mottatt nye pc'n som jeg fikk som premie i en konkurranse i sverige så må vente på å få krysse grensa å hente den opp (uaktuelt at riskere den skal fastne i tolla, da blir det dyrt).

Er det et salgsforum her på diskusjon.no ni bruker eller er det finn man bør benytte?

Er noen intressert så håll et øye på denne tråden her så melder jeg fra så fort jeg får lov å krysse grensa. Jeg prioriterer alltid en enkel og grei handel som begge parter er nøyd med, dvs jeg tenker ikke noen overpris og forventer meg i gjengjeld at kjøperen er grei å ha å gjøre med.

👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...