Gå til innhold

– Lager «remake« av The Last of Us til PlayStation 5. Droppet Days Gone 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
3 hours ago, Boss-Znakemaster said:

Jaja, The Last of Us 1 er iallefall ett bra spill iforhold til 2rn. Får se nu hvordan de kan ødelegge 1rn. Ville heller likt å sedd at Sony satt ett studio til å lage remake av Syphon Filter serien.

TLoU part 2 er jo noe av det beste jeg har spilt noensinne, vil heller kalle det et mesterverk :) Hadde ikke hatt noe i mot å spille gjennom 1ern i en ny versjon heller, kanskje forhåpentligvis etterfulgt av en PS5-refresh av part 2 med 60fps? Det hadde vært noe..

(selv om jeg må innrømme at PS4 remaken var rimelig bra, men kunne sikkert hevet seg noen hakk om de arvet litt spillmeknikker og litt anna polert knask fra tlou part 2).

Lenke til kommentar
aidskake skrev (16 timer siden):

må innrømme at PS4 remaken var

 

-Shroom-Dustifier skrev (17 timer siden):

TLOU 1 PS4 remaken 

PS4 versjonen var en remaster (altså samme spillet med bedre grafikk) her er det snakk om en remake, hvor man kan forandre på elementer i spillet. For eksempel forandre historien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn
Mr.Sorter skrev (19 timer siden):

Hva er vitsen med en remake egentlig? Spillet er jo ikke så gammelt.. Spillet ble jo remastered til ps4. Hva med å bruke ressursene på noe nytt kanskje..

Handler vel om The Last of Us TV-serien som kommer neste år, og om å tjene mer penger på spillet i den anledning.

Lurer på om Anita Sarkeesian blir ansatt som rådgiver denne gangen også, for å dytte inn mest mulig splittende identitetspolitikk...hmm... (sarkasme)

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Geir T said:

Handler vel om The Last of Us TV-serien som kommer neste år, og om å tjene mer penger på spillet i den anledning.

Ja, TV-serien er nok mye av årsaken men jeg tipper også at de klargjør spillet for en PC-release å derfor må overhale grafikken totalt for at det skal ha en sjanse der. TLOU ser helt jævlig ut og hadde nok floppet hardt på PC om det hadde blitt lansert uten en massiv grafisk overhaling.

Lenke til kommentar
XtaZ skrev (12 minutter siden):

 TLOU ser helt jævlig ut 

Huffda et 9 år gammelt spill ser ikke helt nytt ut.

Tenk at noen kan spille et historiedrevet spill for historien sin del! Ha, for noe tull. Kun grafikken som har noe å si her i gården. /S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
53 minutes ago, Iki said:

 

PS4 versjonen var en remaster (altså samme spillet med bedre grafikk) her er det snakk om en remake, hvor man kan forandre på elementer i spillet. For eksempel forandre historien.

Jepp, I know. Jeg ønsker det velkommen. Dersom Naughty Dog gjør en god jobb med det er det godt mulig de kan forbedre det gamle spillet enda mer også. Jeg ser generelt ikke problemet, man kan jo bare spille det gamle dersom man absolutt er i mot endringer? Inntil spillet er utgitt er jeg uansett positiv.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt The Last of Us en stund men ville vente å spille det til nummer 2 var ute. Sånn at jeg kunne gå rett fra det ene til det andre.

Men etter at lekkasjene kom ut og alt av hvordan histories til noen av karakterene ender så mista jeg helt lysta på å spille nummer 1. Og jeg veit det er mange som deler de samme meningene.

Litt som med Game of Thrones, siste sesongen ødela lysten til å se på de andre sesongene som jeg har sett så mange ganger fra før av.

Kan ikke forstå Sony sin vurderingen av å lage en remake av et spill som for mange har blitt ødelagt av en merkelig og utrolig deprimerende oppfølger. De ressursene kunne virkelig gått til andre spill, eller ny IPer.

Sony har så mange andre og eldre spill som kunne trengt bytt liv. Veit ikke om det er Jim Ryan som roter det til, men det virker som ledelsen er ganske ute å kjører for tida.

Som å sette opp prisen på spill. Ja, det er lenge sida det ble gjort sist gang, men er ganske så tonedøft når Xbox har Game Pass.

Personlig vil jeg ha Jim Ryan ut og vil gjerne ha tilbake de som ledet Playstation i PS4 perioden. De kunne sakene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster skrev (23 timer siden):

Jaja, The Last of Us 1 er iallefall ett bra spill iforhold til 2rn. Får se nu hvordan de kan ødelegge 1rn. Ville heller likt å sedd at Sony satt ett studio til å lage remake av Syphon Filter serien.

 

Jeg var rimelige bekymret før jeg startet på last of us 2, etter all den negative omtalen. Er så glad for at spillet infridde alle mine forventninger og jeg kan uten problemer si spill nr 2 er bedre enn 1.  Helt uten ironi synes jeg det er trist og leit du og så mange andre har problemer med spillet og særlig historien som blir fortalt. Alle fortjener å føle på dem utrolige opplevelsen spillet ga meg.

Men missforstå meg rett, jeg har ikke skrevet noe sted at min mening er rett og at du eller noen andre som ikke likte spillet på noen som heltst måte tar feil.

Endret av GrinderX9
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...