Gå til innhold

Hvor i alle dager får jeg tak i et rimelig skjermkort for gaming i prisklassen 3000-5000?


Anbefalte innlegg

GTX 970 min døde i dag. Vet at markedet er sinnsykt akkurat nå. Vil ikke punge ut med 10 000 - 25 000 kr for et skjermkort. Ser ikke ut til at noen butikker har noe som helst relevant for meg. Er jeg fucked?

Edit: Da fikk jeg kjøpt en RTX 2060 ny fra butikk. Fuck scalper bitches som prøver å selge samme model til høyere pris på Finn. Latterlig marked fyffffff.

Endret av stingtail
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kort sagt: Ja, i hvert fall for øyeblikket hvis du skal ha noe nytt.

Skal du ha noe nytt starter det meste på rundt 6000. Da får du kanskje et RTX 3060. Ellers må du prøve lykken på Finn og se etter noe brukt i 1000-serien.

Endret av Anszel
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Good luck med den innstillingen. Folk scalper om dagen, 1080ti selges for 8 løk. 3090 for 40 løk. Det er helt insane tilstander. Hvis du ikke er desperat ville jeg ventet et par måneder. Har du ikke garanti på 970 enda? Skal vel være 5 års reklamasjonsrett. Hvordan døde det? Hvis bare viften døde kan du alltids fikse det selv billig. Ellers er det å følge med på butikkene gjennom hele dagen, men hovedsakelig er slipp mellom kl 10-15 på dagen. Elkjøp og netonnet er der mine siste kjøp var. Kjøpte et kort i dag faktisk.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, kremt said:

Good luck med den innstillingen. Folk scalper om dagen, 1080ti selges for 8 løk. 3090 for 40 løk. Det er helt insane tilstander. Hvis du ikke er desperat ville jeg ventet et par måneder. Har du ikke garanti på 970 enda? Skal vel være 5 års reklamasjonsrett. Hvordan døde det? Hvis bare viften døde kan du alltids fikse det selv billig. Ellers er det å følge med på butikkene gjennom hele dagen, men hovedsakelig er slipp mellom kl 10-15 på dagen. Elkjøp og netonnet er der mine siste kjøp var. Kjøpte et kort i dag faktisk.

Den er dessverre rett over 5 år gammel. Takk for info! 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...